مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۳۱
۰ نفر

گروه شهری: طرح استقبال از بهار در بهار که از 15 اسفندماه‌ آغاز شده، تا 15 فروردین ماه 87 توسط شهرداری تهران در تمامی مناطق 22 گانه ادامه خواهد یافت.

به گزارش همشهری، طرح جهادی استقبال از بهار در بهار با هدف رفع معضلات و آسیب‌های ناشی از برف اخیر تهران، آراستگی و تزئین نما و محیط شهری، ارائه خدمات ارزنده و مضاعف به شهروندان در آستانه سال نو، ترغیب شهروندان به خلاقیت، نوآوری، فرهنگ‌سازی‌ و جلب همکاری آنان در نظافت و پاکسازی محیط در حال اجراست.

به گفته عیسی شریفی معاون امورمناطق شهرداری تهران، دست اندرکاران این طرح به‌دنبال تغییر نمای شهر با سرعت عمل وکیفیت بالا هستند ضمن اینکه درنظرداریم با استفاده از متخصصان هر حوزه برنامه‌های عملیاتی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها را از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قراردهیم.

وی افزود: طی مدت اجرای طرح استقبال از بهار در بهار در تلاشیم تا در حد امکان آسیب‌های ایجاد شده ناشی ازبارش‌های برف سنگین زمستان گذشته برای نقاط مختلف شهر را رفع کرده، با آمادگی بهتر از گذشته در جهت حل مشکل بزرگراه‌های درون شهری و سایر المان‌های شهری اقدام کنیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بدون شک همکاری شهروندان در مدیریت شهری تهران قابل توجه است، گفت: شهرداری تهران در راستای انجام وظیفه خدمت رسانی خود همواره در تمامی ایام سال به همکاری و همیاری شهروندان نیاز دارد زیرا مدیریت شهر بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست.

کد خبر 46609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز