یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

با اینکه قیمت‌ انواع سیم‌کارت در چند ماه گذشته مدام در سرازیری قرار داشت اما چند روزی است که این ارزانی همیشگی در بازار سیم‌کارت در دسترس نیست

و بالعکس، قیمت‌ها سرجایشان میخکوب شده‌اند. در همین رابطه و به گفته آگاهان بازار سیم‌کارت، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش طبیعی تقاضا، انتظار می‌رود قیمت‌ها رو به افزایش گذاشته و این موضوع در کد‌های قدیمی بیشتر نمود داشته باشد. از سوی دیگر تحولات نوروزی به این موضوع ختم نمی‌شود. برای نمونه با توجه به اخبار منتشر شده در مورد امکان پیگیری علل سوختن سیم‌کارت‌ها به نظر می‌رسد همزمان با سال نو، سردرگمی کاربران درگیر با این موضوع، به پایان برسد.
به گفته مسئولان بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار،300 دفتر بخش خصوصی و خدمات ارتباطی در سال 87 به دستگاه‌های آزمایش سیم‌کارت‌های سوخته مجهز می‌شوند. تا به حال امکان آزمایش سیم‌کارت‌هایی که به دلایل فنی آسیب دیده بودند و یا پس از پر شدن ظرفیت تماس می‌سوختند، برای عموم مشترکان فراهم نبود. بنابراین چنانچه وعده‌های مسئولان به واقعیت بپیوندد، شهروندان می‌توانند برای آزمایش سیم‌کارت‌های سوخته‌، به این مراکز مراجعه کنند و در جریان علت سوختن سیم‌کارت قرار گیرند.
پس از آن، چنانچه مشکل مربوط به تامین کننده سرویس  یا شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) باشد، بدون اخذ هزینه و به صورت رایگان کار تعویض سیم‌کارت آنها انجام خواهد شد. همچنین به گفته مسئولان شرکت ارتباطات سیار، با توجه به اینکه دستگاه‌های آزمایش سیم‌کارت قیمت زیادی ندارند، قرار است این دستگاه‌ها در دفاتر بخش خصوصی نیز نصب شود. هم اکنون تمامی دفاتر دولتی سراسر کشور امکان ارائه خدمات اشاره شده را دارند اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 87 دست‌کم 300 دفتر بخش خصوصی این فعالیت را انجام خواهند داد.
کد خبر 45159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز