مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه شهری: هر ساله و به هنگام آغاز بهار شهرداری با بسیج نیروهای خدماتی و امکانات مختلف، شهر را برای استقبال از بهار آماده می‌کند.

جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای ناشی از خانه تکانی شهروندان، رفت و روب و شست و شو و رنگ آمیزی خیابان‌ها و معابر شهر و بازپیرایی شهر از گرد و غبار به جا مانده از فصل زمستان، مجموع اقدامات شهرداری تهران است.
امسال نیز شهرداری تهران در روزهای پایانی سال و پس از گذراندن زمستانی پر برف و باران، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند. با این تفاوت که امسال و در روزهای پایانی، چندین واقعه، افزایش خدمات رسانی شهرداری را سبب شده‌است. به همین رو، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش 50 درصدی خدمات‌رسانی شهرداری در پایان سال خبر می‌دهد و می‌افزاید: از آنجا که در روزهای پایانی سال علاوه بر افزایش حجم تولید زباله و پسماند در شهر که امری طبیعی است، با مناسبت‌های مختلف مواجهیم که این امر لزوم خدمات رسانی بیشتر را ایجاد می‌کند.
هرچند برف و باران زمستان امسال، نعمت‌افزا بوده و موجب خرسندی تمامی شهروندان است اما سیمای ظاهری شهر را تا حدودی تحت‌تأثیر قرارداده است. محمد عیدیان از اقدامات معاونت خدمات شهری در این مورد خبر می‌دهد: مسلما برای استقبال از عید باید خیابان‌ها را شست‌و‌شو دهیم و سیمای ظاهری شهر را بازپیرایی کنیم که برای این منظور تمامی نیروهای خدمات شهری آمادگی مناسب‌سازی‌ و پاکیزگی شهر از آثار برف روبی و  رنگ آمیزی مبلمان‌های شهری و بهسازی پارک‌ها و فضای سبز را دارند تا بتوانیم همزمان با بهار ، شهری پاک به شهروندان تقدیم کنیم.
وی در ادامه می‌افزاید: در پایان اسفند ماه و در آخرین روزهای سال برگزاری انتخابات مجلس را خواهیم داشت که پس از پایان انتخابات، طبیعی است که چهره شهر از آثار تبلیغی ناشی از انتخابات پاک شود که ازدحام کار بسیاری را به همراه دارد.قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری در پایان اظهار داشت: برای آنکه شهرداری بتواند در نحوه خدمات رسانی کمترین مشکلی نداشته باشد، وضعیت جوی نیز مورد توجه قرار گرفته است. البته امیدواریم که همزمان با آغاز سالی جدید، شهری زیبا و شایسته شهروندان داشته باشیم.
کد خبر 45156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز