مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پیک بادپا به موجب طرح استقبال از بهار از 15 اسفند در تعرفه بارنامه‌های پیک بادپا 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

افزایش ساعات کار شعب پیک بادپا تا یک بامداد و ارائه خدمات شبانه روزی در 5 شعبه از جمله شعبه مرکزی را از دیگر خدمات این شرکت در قالب طرح استقبال از بهار است.

اکبر گلرخی مدیر عامل شرکت بادپا گفت: علاوه بر این شعبه پیک بادپا در روزهای جمعه هفدهم و جمعه بیست و چهارم اسفند ماه نیز فعال خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران وی افزود: با توجه به افزایش شعب پیک بادپا به 300 شعبه تعداد سفرهای درون شهری که در حال حاضر از طریق ناوگان پیک بادپا ساماندهی می شود به 300 هزار سفر در روز افزایش یافته است.

وی گفت: در راستای دست یابی به ایده شهر الکترونیک هم اکنون یک سوم شعب پیک بادپا از طریق شبکه نرم افزاری با ستاد مرکزی پیک بادپا مستقیما در ارتباط هستند که به زودی این تعداد به یک دوم افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به این که تماس با هریک از شعب پیک بادپا با شماره تلفن چهاررقمی 8282 امکان پذیر است، تصریح کرد: هم اینک ناوگان پیک بادپا از طریق هفت هزار دستگاه موتورسیکلت و دوهزار دستگاه وانت بار آماده ارائه خدمات به شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن 8282 در هرنقطه از تهران بزرگ است.

کد خبر 45359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز