مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت حمل و نقل کالای تهران «پیک بادپا» با اشاره به توزیع روزانه ۴۵۰۰ نسخه از روزنامه‌ها و مطبوعات توسط نخستین مرکز خدمات موتوری پیک بادپا گفت: با حمایت شرکت تعاونی مطبوعات کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانایی توزیع روزانه ۱۵۰۰۰ نسخه از نشریات اعم از روزنامه و مجلات توسط این مرکز وجود دارد.

غلامرضا ترابیان در گفت وگو با خبرنگار شهرنوشت؛ در مراسم افتتاح نخستین مرکز خدمات موتوری پیک بادپا با کد نمایندگی 8888 که با حضور دکترعلی اکبر بهبهانی عضو هیات مدیرت شرکت تعاونی مطبوعات کشور برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: زمانی که شرکت حمل و نقل کالای تهران«پیک بادپا» در تهران فعالیت خود را آغاز کرد، تمام مردم فعالیت این مجموعه را تنها با موتورسیکلت هایی که در زمینه خدمات حمل کالا و بار فعال بودند، می شناختند؛ اما با توجه به اینکه مجموعه خدمات این شرکت در حوزه حمل کالا و بار بود و در بسیاری از جابه جایی ها نیاز به وانت بار بود؛ در اسفندماه سال 1392 اولین مرکز خدمات وانت بار را برای شرکت پیک بادپا راه اندازی کردیم که با توجه به عملکرد خوب این مرکز رشد چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه اکنون شرکت پیک بادپا با 200دستگاه وانت بار خدمات حمل ونقلی را به صاحبان کالا و بار ارائه می کند، ادامه داد: با توجه به شهرت شرکت پیک بادپا در میان مشتریان در یکی، دو سال اخیر با تماس هایی روبه رو بودیم که خدمات این مجموعه را به صورت تجمیعی درخواست می کردند که قاعدتا ارائه این حجم خدمات در توان یک شعبه و یک نمایندگی نبود چرا که باید این مرسولات مانند توزیع قبوض جریمه در کل شهر تهران توزیع می شد.

مدیرعامل شرکت پیک بادپا با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات تجمیعی به شرکت ها و سازمان ها وارد مذاکره شده ایم، بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم از هر شعبه تعدادی موتور سوار را برای ارائه این خدمات درنظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه با افزایش مشتریان در این خصوص تصمیم به راه اندازی اولین مرکز خدمات موتوری شرکت پیک بادپا گرفتیم، یادآور شد: با توجه به همکاری که شرکت تعاونی مطبوعات کشور با مجموعه پیک بادپا برای توزیع نشریات و روزنامه ها داشتند، در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات حمل کالا و ارسال مرسولات به صورت تجمیع کار توزیع نشریات نیز به صورت تخصصی انجام خواهد شد.

ترابیان با بیان اینکه اکنون کار توزیع 4500 نسخه از روزنامه ها و نشریات توسط این مرکز انجام می شود، تاکید کرد: کار توزیع نشریات از ساعت 5 تا 9 صبح انجام می شود اما این مرکز قابلیت توزیع 15000 نشریه را به صورت روزانه دارد.

وی یکی دیگر از خدمات این مرکز خدمات موتوری پیک بادپا را ارائه خدمات انبوه به شرکت های فروش مجازی دانست و بیان کرد: توان کاری این شرکت به حدی رسیده است که طی توافقی که با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منعقد کرده ایم؛ بخشی از بسته های پستی را نیز ما در سطح شهر تهران توزیع می کنیم که این یک موفقیت بزرگ برای شرکت پیک بادپا محسوب می شود که به عنوان اپراتور دوم در شرکت پست حضور دارد.

در ابتدای این مراسم مسئول نمایندگی 8888 نیز با اشاره به اهداف این مرز به عنوان اولین مرز خدمات موتوری پیک بادپا گفت: مهمترین هدفی که ما در این مرکز دنبال می کنیم، بازیایابی و هدفمندسازی و مدیریت کارهای تجمیعی و کارهای توزیع آن است.

پاکدار با اشاره به گسترش روابط و همکاری با فروشگاه های اینترنتی به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این مرکز افزود: یکی از کارهایی که به دنبال اجرای آن هستیم؛ ایجاد بانک اطلاعاتی راکبان است. دراین مرکز 43 نفر راکب و 10 وانت بار مشغول فعالیت هستند که کار توزیع روزنامه و مجلات را انجام می دهیم.

کد خبر 333648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha