پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دویست نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز قدس همپای مردم اعلام کردند

متن این بیانیه که از تریبون رسمی مجلس قرائت شد، به این شرح است:

فریاد یاللمسلمین قدس شریف قبله اول مسلمین قلب تپنده اشغال شده جهان اسلام، امروز رساتر از هر روز دیگر به گوش می رسد.

قدس امروز سمبل مبارزه تمامی ایمان در مقابل تمامی کفر است اما امروز استکبار جهانی با تمامی توان خود به صحنه آمده تا در کنفرانسی که ما شکست آن را پیشاپیش اعلام می کنیم، قدس را تقسیم نماید و به خیال خام خود مسئله فلسطین را تمام شده تلقی کند.

ولی باید بدانند که این کار شدنی نیست، نه تنها قدس یکپارچه خواهد ماند و نه تنها از فلسطین یک دولت و آن هم در تمام خاک فلسطین تشکیل خواهد شد، بلکه این صهیونیست ها هستند که باید به همان جایی برگردند که از آن آمده‌اند.

ضمانت این موضوع، هم فلسطینیان، هم مسلمانان و هم آزادگان جهانند و برای صحت این پیش بینی همین بس که در 30 سال پس از انقلاب اسلامی اسرائیل هر روز کوچک و کوچک‌تر می شود.

توازن قدرت مادی و معنوی در جهان به ویژه در خاورمیانه به نفع مستضعفین، مظلومین، آوارگان و آنهایی که حقشان غصب شده رقم می‌خورد و گواه آن عقب نشینی اسرائیل از بیروت، کمربند امنیتی و غزه است.

این عزت وسربلندی فقط و فقط با تکیه بر خداوند متعال و حضور میلیونی مردم در صحنه مقاومت همه جانبه است که حاصل شده است.

یک بار دیگر با فرا رسیدن روز قدس ما نمایندگان مردم همراه با ملت بزرگ ایران فریاد خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری را لبیک گفته و دوشادوش دیگر ملل اسلامی به صحنه خواهیم آمد تا در ماه مبارک رمضان و روز عزیز جمعه تحت لوای الله اکبر با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی مبارزه با ظلم و فساد در فلسطین اشغالی را اعلام نموده و زمینه ساز حضور آقا ولی عصر (عج) و استقرار حکومت عدل گردیم.

کد خبر 33152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز