مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهرداری تهران همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور عموم شهروندان خداجوی تهرانی در مراسم راهپیمایی این روز باشکوه شد.

 در بخشی از این اطلاعیه، ضمن اشاره به اینکه سرزمین مقدس فلسطین میراث ادیان و پیامبران پیشین بوده‌است، از مقاومت خستگی‌ناپذیر  این سرزمین در طول تاریخ یاد شده و بر اهمیت روز قدس که یادگار امام راحل است تأکید شده است.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: روز قدس روز یادآوری مقاومت و ایثار پاک زنان و غیورمردان مظلوم سرزمینی است که بیش از نیم قرن جان برکف نهاده و ایستاده اند تا پرچم عزت و اقتدار اسلامی فرو نیفتد.
شهرداری تهران ضمن گرامیداشت چنین روز شکوهمندی، از تمام شهروندان پاک‌نهاد تهرانی در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی دعوت به عمل می‌آورد تا در این روز با حضور اقتدار آفرین خود در راهپیمایی روز قدس نوای همدلی و همزبانی با مقاومان فلسطینی سر داده و به تجسم اسلامی مقتدر همت گمارند.
در پایان این اطلاعیه، شهرداری تهران یاد‌آور شده است: مدیریت شهری نیز تمام توان خود را برای تسهیل در تردد شهروندان خداجو و روزه دار برای حضور در راهپیمایی این روز مقدس به کار می‌بندد و اعلام می‌دارد تمامی خطوط شبکه اتوبوسرانی و راه آهن شهری(مترو) از صبح تا پایان مراسم نماز جمعه تهران به صورت رایگان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان مؤمن تهرانی است.
کد خبر 33110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز