سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: قهرمان سری فیلم‌های عطش مبارزه ؛جنیفر لورنس ؛یکسال از هالیوود دور خواهد بود.

جنیفر لورنس

جنیفرلورنس 23 ساله که از سال 2009 به این طرف به یکی از بهترین بازیگران زن سینما تبدیل شده است و در سالهای اخیر بی وقفه در سینما حضور داشت ؛ برای یکسال از دنیای سینما کناره گیری می‌کند.

به گزارش نیویورک تایمز؛ تیم هاوارد مدیر برنامه‌های این بازیگر ؛امروز  به صورت رسمی اعلام کرد که بدلیل خستگی بیش از حد ؛این بازیگر توانا می‌خواهد یکسال را به فقط بازپروری ذهن و جسم بگذراند. و در فیلمی حضور پیدا نخواهد کرد.

گفتنی است در اسکار 2014 نیز جنیفر لورنس برای سومین بار نامزد دریافت این جایزه شده است.او برای فیلم دغل بازی آمریکایی و ایفای نقش روزالین روزنفیلد در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن ؛می‌تواند به دومین اسکار کارنامه سینمایی‌اش برسد.

سال گذشته او برای ایفای نقش تیفانی در فیلم خوش ساخت دفترچه امید بخش موفق به کسب اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول زن شده بود. لورنس اولین بار برای بازی در فیلم زمستان استخوان سوز نامزد دریافت جایزه اسکار در سال 2011 بوده است.

نقد فیلم زمستان استخوان سوز/ دغل بازی آمریکایی؛وجدان‌های چال شده در پیاده رو/ دغل بازی آمریکایی ساخته ی دیوید او.راسل به روایت تصویر/ کمدی درام را همه دوست دارند

کد خبر 250891
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز