همشهری آنلاین: در راستای عقد تفاهم‌نامه‌ای میان جامعةالقرآن الکریم و اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر، آموزش رشته‌های عمومی و تخصصی قرآن در تمامی مدارس بوشهر توسط این مؤسسه قرآنی صورت می‌گیرد.

عبدالحسین شیخی

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین شیخی، مدیرکل جامعةالقرآن‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: عقدنامه‌ای میان جامعةالقرآن الکریم و اداره‌کل آموزش و پرورش بوشهر در روز یکشنبه، 10 شهریورماه بسته شد که در این تفاهم‌نامه اجرای فعالیت‌های آموزشی ویژه مدارس این استان مورد بررسی قرار گرفت.

مؤلف کتاب «ورزش در قرآن» در رابطه با اهم فعالیت‌های آموزشی مدارس استان بوشهر گفت: در کنار دروس اصلی آموزش و پرورش، ساعتی به آموزش قرآن با حضور مربیان جامعةالقرآن الکریم استان بوشهر پرداخته خواهد شد.

این کارشناس قرآن به چگونگی برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن در مدارس استان بوشهر اشاره و تصریح کرد: در این دوره دوره‌هایی از قبیل روخوانی، روانخوانی، حفظ ترتیبی و موضوعی، فهم قرآن و تجوید قرآن کریم در تمامی مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس ساختمانی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اختیار جامعةالقرآن الکریم قرار می‌گیرد تا به بررسی فعالیت‌های قرآنی مدارس این استان به‌صورت ویژه و مستمر بپردازند.

حجت‌الاسلام شیخی در پایان یادآور شد: برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مدارس استان بوشهر از کتب آموزشی و لوح‌های فشرده جامعةالقرآن الکریم استفاده می‌شود.

کد خبر 229701
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز