همشهری آنلاین: مهلت ثبت‌نام دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تا هشتم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزار یبین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متقاضیان شرکت در آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تا هشتم شهریورماه فرصت دارند تا برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

این آزمون در چهار رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن و در 23 بخش برگزار می‌شود که شش عنوان جدید از جمله حفظ یک جزء، دو جزء، چهار جزء، موضوعی، حفظ جزء 29 قران کریم و تفسیر جزء 29 قرآن کریم به 17 عنوان دوره‌های قبل افزوده شده است.

در این آزمون با توجه به تنوع و تعدد رشته‌ها تاکنون درصد قابل توجهی از قرآن‌آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی کشور ثبت نام کرده‌اند.

متقاضیان لازم است پس از تکمیل مراحل ثبت نام از کارت خود پرینت گرفته و جهت مهمور کردن آن به همراه یک قطعه عکس به موسسات خود و داوطلبان آزاد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم روز جمعه، 19 مهرماه، به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 228991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز