یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

گروه حوادث: مرد معتادی که در تعقیب وگریز مرگبار در شرق تهران به سوی پلیس آتش گشوده بود، در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد قصد داشته قبل از خودکشی با اسلحه، برا‌ی آخرین بار مواد مصرف کند، اما حضور پلیس آخرین خواسته او را ناکام گذاشته است.

در آخرین روزهای فروردین ماه، وقتی پلیس به 4 سرنشین خودرو پیکانی در شرق تهران مشکوک شده و به راننده دستور ایست داد ‌، مرد راننده بدون توجه به دستور ایست با سرعت زیادی اقدام به فرار کرد.

لحظاتی بعد، در حالی که پلیس به تعقیب خودروی پیکان پرداخته بود، ناگهان یکی از سرنشینان خودرو به سمت پلیس شلیک کرد که همین مسئله باعث شد ماموران نیز   آنها را هدف قرار دهند که در جریان آن راننده با شلیک گلوله از پای درآمد و 3 سرنشین دیگر خودرو که یکی از آنان مجروح شده بود بازداشت شدند.

وقتی در بازرسی خودرو، مقدار زیادی پول و مخدر شیشه به دست آمد، سرنشینان خودرو تحت بازجویی کارآگاهان پلیس قرار گرفتند و به خرید و فروش مواد مخدر اعتراف کردند.

آخرین آرزو قبل از خودکشی

در آخرین جلسه بازجویی از متهمان در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران ، مرد مسلحی که به سوی پلیس آتش گشوده بود در توضیح ماجرا گفت: از سالها قبل مبتلا به یک بیماری لاعلاج هستم، این اواخر ، هر روز حالم بدتر می شد تا اینکه فکر خودکشی به ذهنم رسید.

2 روز قبل از این ماجرا به غرب کشور رفتم و پس از  خرید اسلحه به تهران بازگشتم تا از آشنایان حلالیت بطلبم وسپس خودکشی کنم.

روز حادثه می خواستم برای آخرین بار مواد مخدر خریده و مصرف کنم و بعد با شلیک گلوله به زندگی ام خاتمه بدهم، برای همین با مردان مواد فروش قرار گذاشتم.

اما همین که سوار خودروی آنها شدم پلیس به ما مشکوک شد و تعقیب و گریز آغاز شد که من از ترس به پلیس شلیک کردم.

کد خبر 21334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز