همشهری آنلاین: جزییات برگزاری آزمون نظری و عملی اولین و دومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم اعلام شد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، این شورا در خصوص جزییات برگزاری آزمون نظری و عملی اولین و دومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم اطلاعیه‌ای صادر کرد، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت برای شما داوطلب گرامی، جهت هر چه بهتر برگزار شدن فرایند آزمون نظری و عملی اولین و دومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، لطفاً موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمایید.

فرآیند برگزاری آزمون نظری(کتبی) رأس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 17 اسفندماه 1391 در محل تهران، بزرگراه رسالت، روبروی مصلی، مجتمع امام خمینی (ره)، حسینیه‌الزهراء (س) آغاز خواهد شد. بدیهی است عدم حضور در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه طرح می‌باشد.

کارت ورود به جلسه، قبل از شروع آزمون و در محل آزمون توزیع خواهد شد؛ لذا داوطلبان محترم می‌بایست با ارائه اصل کارت ملی و شماره پرونده پنج رقمی خود به مسئول پذیرش، کارت ورود به جلسه را دریافت نموده و در صندلی مربوطه مستقر شوند.

از آنجایی که در آزمون نظری، به تعداد رشته‌ها و گرایشات 11 پاسخ‌برگ و دفترچه سؤال وجود دارد، لازم است داوطلبان پس از استقرار در صندلی خود، اطلاعات درج شده روی کارت، صندلی، پاسخ‌برگ و دفترچه سؤال خود را بررسی نموده و هرگونه مغایرت را سریعاً به مسئول سالن اطلاع دهند.

پاسخ‌برگ‌ها به صورت تستی بوده و برای هر داوطلب پاسخ‌برگ منحصر به فرد از قبل چاپ شده است. داوطلبان می‌بایست خانه گزینه صحیح را با مداد مشکی نرم، کاملاً پر نمایند. البته برای برخی گرایش‌ها که سؤالات تشریحی دارند، پاسخ‌برگ جداگانه در اختیار گذاشته می‌شود. ضمناً پاسخ به سوالات در کلیه مفاد آزمون، مشمول نمره منفی نمی‌شود.

با توجه به این که آزمون‌های عملی قاریان و مدرسان درجات 3 و 4 در بعد از ظهر روز پنجشنبه 17 اسفندماه برگزار می‌شود، لازم است پس از استراحت، اقامه نماز ظهر و صرف ناهار، به مکان آزمون عملی مراجعه کرده و رأس ساعت اعلام شده در محل حضور پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح پرسش‌های خود می‌توانید با دبیرخانه طرح ارزیابی به شماره تلفن 88493813 یا تلفن همراه 09337137973 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 204078
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز