همشهری آنلاین: ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم در برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در دستگاه‌های دولتی مشارکت می‌کند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم در راستای تربیت نیروی کارآمد و متخصص جهت آموزش های مورد نیاز مخاطبان در راستای گسترش فرهنگ حفظ در ارگان ها و سازمان های دولتی آمادگی دارد تا در برگزاری دوره های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در مجموعه و دستگاه هایی که نیازمند مربی و استاد حفظ هستند مشارکت کند.

این دوره ها در راستای هماهنگ سازی و استاندارد کردن آموزش حفظ قرآن در نهاد های دولتی برگزار می شود و دستگاه هایی که در اجرای این طرح به مربی حفظ نیاز دارند و یا با کمبود مربی برای برگزاری دوره های
حفظ مواجه هستند می توانند با معرفی نیروهای توانمند خود به ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم از امکان فراهم شده استفاده کنند.

نیروهای علاقه مندان با شرکت در دورههای فشرده آموزشی ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن در محضر اساتید مجرب حفظ می توانند به عنوان مربی در ارگان ها و سازمان های مربوطه به عنوان استاد دوره آموزشی حفظ مشغول به فعالیت شوند.

برای اجرای طرح تربیت 10 میلیون حافظ قرآن که مورد تأکید رهبری است، حداقل یک ‌هزار و 300 مربی رشته حفظ در سراسر کشور نیاز است.

کد خبر 202996
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز