همشهری آنلاین: اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران روز سه‌شنبه، 15 اسفندماه، از ساعت 15 تا 17 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، چهارمین دوره جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در شش بخش حضوری، مکاتبه‌ای، اینترنتی، فراخوان مقالات و کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های تخصصی برگزار شد.

این جشنواره با محوریت کتاب «گستره دین» ویراستی بر کتاب انتظار بشر از دین تالیف مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی برگزار شد و مقالات برگزیده این دوره از جشنواره در مجله علمی، پژوهشی پژوهشنامه قرآن و حدیث و نیز فصلنامه تخصصی میان رشته‌ای سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور (وابسته به جهاد دانشگاهی) چاپ و از صاحبان آن تجلیل می‌شود.

اختتامیه این جشنواره با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط امین پویا، قاری بین‌المللی کشورمان آغاز می‌شود.

در ادامه این مراسم محمدحسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی در مورد برگزاری این جشنواره قرآنی سخنانی را ایراد می‌کند، سپس نماآهنگی از چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران پخش می‌شود.

گزارش ایکنا حاکی است، در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی تقوی، دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه خواهد کرد، سپس گروه هم‌خوانی و تواشیح بین‌المللی «لیلة القدر» به اجرای برنامه قرآنی خواهند پرداخت.

در ادامه این مراسم فردوس حاجیان، نفر برتر مقالات این جشنواره، مقاله خود را ارائه می‌کند، سپس به برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران جوایزی اهداء می‌شود، همچنین در این مراسم از واحدهای برتر جهاد دانشگاهی و نهادهای برتر تقدیر و تکریم به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود، خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، نبش خیابان ورشو است.

کد خبر 203305
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز