همشهری آنلاین: تشییع پیکر قاسم جبلی، خواننده موسیقی عامه پسند دهه های 20تا 40 که طبق اعلام قبلی قرار بود صبح 4 اسفند از مقابل خانه هنرمندان انجام شود به روزی دیگر موکول شد.

به گزارش ایسنا ، تعدادی از نزدیکان و دوستان این هنرمند صبح جمعه 4 اسفند در مقابل خانه هنرمندان حضور داشتند تا در مراسم تشییع پیکر قاسم جبلی شرکت کنند اما پس از دقایقی بی‌خبری از چند و چون این مراسم، این محل را ترک کردند.

پس از پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، هوشنگ وزیری که رییس انجمن ادبی هنری بهار خاقانی است و در حال حاضر پیگیری کفن و دفن زنده‌یاد جبلی را برعهده دارد، به ایسنا گفت: کفن و دفن قاسم جبلی پیگیری‌های اداری دارد که باید انجام دهیم.

او ادامه داد: فوت جبلی به تعطیلی برخورد کرد و قرار است، شنبه صبح دستور دفن این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا(س)، از معاونت هنری وزارت ارشاد گرفته شود و به طور قطع طی کردن این مراحل تا ظهر طول خواهد کشید.

وزیری اضافه کرد: احتمال زیاد این مراسم به یکشنبه موکول شود اما به طور دقیق‌تر اعلام خواهد شد.

خبر تکمیلی به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی این مراسم در ساعت ٩و ٣٠ دقیقه صبح روز یکشنبه ششم اسفند از مقابل تالار وحدت برگزار و پیکر آن مرحوم در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

 

کد خبر 202559
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز