همشهری آنلاین: گروه موسیقی آریان که مدتی با حاشیه های گوناگون چون فعالیت انفرادى پیام صالحى (یکى از خوانندگانش) روبرو بود با برگزاری کنسرتی در کیش مهر پایانی بر حرف و حدیث‌ها درباره اختلافات و جدایی‌ها خواهد زد.

علی پهلوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه ترانه شرقی علی پهلوان، خواننده این گروه ضمن تاکید بر عدم جدایى وی از گروه اعلام کرد که به فعالیت‌های موسیقایی خود با سرعت و قدرت بیشترى ادامه خواهد داد.

 پهلوان  گفت: گروه آریان اولین کنسرت سال ١٣٩٠ خود را در جزیره زیباى کیش به اجرا خواهد گذاشت. این کنسرت در تالار شهر جزیره در روزهاى 22، 23 و 24 تیر ماه برگزار خواهد شد و علیرغم تمامى شایعات و نگرانى‌ها، تمامى اعضاى فعلى گروه در این کنسرت‌ها حضور خواهند داشت. طبق آخرین جلسه گروه که چهارشنبه گذشته در دفتر شرکت ترانه شرقى برگزار شد، مقرر گردید که تمامى اعضاء از جمله پیام صالحى که این روزها بیشتر به کار هاى انفرادى مشغول است، فعالیت‌هاى خود را معطوف به گروه آریان نماید تا بتوان در اسرع وقت آلبوم پنجم را تهیه و به دنبال آن کنسرت‌هاى متفاوت و جدیدى را ارائه نماییم

وی درباره کتاب و آلبوم پنجم آریان هم افزود: «در حال حاضر جلد اول کتاب نتهاى آریان مراحل انتشار را طى مى کند و تعدادى از ترانه هاى آلبوم پنجم نیز آماده شده اند. تلاش خواهیم کرد تا این آثار را به نیمه دوم سال ٩٠ برسانیم تا کنسرت‌هاى نیمه دوم سال را با ترانه‌ها و ایده‌هاى جدید پربارتر کنیم.»

کد خبر 138865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز