شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه موسیقی‌آریان همزمان با روز جهانی غذا قطعه-نمآهنگ تازه‌ای را با نام«صدای پای امید» به آهنگسازی، خوانندگی و تنظیم علی‌پهلوان ساخته و ا جرا کرده است.

محسن رجب‌پور، مدیر گروه آریان و موسسه ترانه شرقی و تهیه کننده این قطعه، ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: موسسه ما از یک سال قبل به عنوان حمایت کننده برنامه‌جهانی غذا با موسسه جهانی wfp وابسته به سازمان ملل متحد همکاری می‌کند و این کار هم در راستای تشویق مردم وموسسات خیریه برای کمک به کودکان و انسان‌هایی است که از گرسنگی و بی‌غذایی رنج می‌برند.

به گفته رجب پور در تهیه نمآهنگ این قطعه هم سعی شده با استفاده از تصاویر تازه از کودکان گرسنه در اقصی‌نقاط دنیا، از جمله کودکان آفریقایی وضعیت آنها را برای شنوندگان و بینندگان این قطعه تصویر کنیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین این قطعه به همراه نمآهنگ در وب‌سایت این گروه قرار گرفته و همزمان قرار است در بعضی از سینماهای کشور و پیش از نمایش فیلم‌ها روی پرده برود و همچنین در محصولات تصویری تعدادی از موسسات شبکه ویدئویی خانگی گنجانده شود.

روز جهانی غذا 16 اکتبر هر سال برگزار می‌شود و در برپایی و توجه دادن کشورها و افراد به وضعیت گرسنگان دنیا، که تعدادشان برابر آخرین آمار 800 میلیون نفرند، هنرمندان و ورزشکاران سهمی ویژه را عهده‌دار هستند.

کد خبر 92923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز