همشهری آنلاین: این روزها که سوال کلیشه‌ای «آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوید؟» از هر شخصیتی که روزی منصب دولتی، پارلمانی، حاکمیتی و ... داشته پرسیده می‌شود، در نشست خبری فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد هم مطرح شد که دانشجو در پاسخ گفت: «مدیر سیاسی موفقی نخواهم بود پس کاندیدا نیستم.»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرهاد دانشجو در نشست خبری یکشنبه 14 آبان ماه درباره کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که برای بنده اهمیت بسزایی دارد، جدایی مدیریت آکادمیک و سیاسی است. با توجه به اینکه کل سابقه بنده آکادمیک است و می‌دانم مدیر سیاسی موفقی نخواهم بود به دنبال این مسئله نیستم ولیکن به رئیس‌جمهور آتی کشورمان مشورت خواهیم داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: سیاست دانشگاه در انتخابات حمایت از شخص خاصی نیست بلکه حمایت از حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه ماست.

دانشجو خاطرنشان کرد: ما نباید در دانشگاه از کسی حمایت کنیم اما تشکل‌های سیاسی می‌توانند از افراد در انتخابات حمایت کنند زیرا این تشکل‌ها کارشان سیاسی است و هیچ اشکالی ندارد اگر با شخصیتی احساس نزدیکی کردند از وی حمایت کنند. اما این بدین منزله نیست که تشکل‌ها بتوانند از امکانات دانشگاه برای پشتیبانی کاندیداها استفاده کنند.

کد خبر 190147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز