همشهری آنلاین: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در حال حاضر بحث انتخابات به عنوان اولویت اصلی کشور قلمداد نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند عضو هیات موتلفه اسلامی، با بیان اینکه "هم‌اکنون اولویت کشور ما انتخابات نیست"، اظهار کرد: برای عموم مردم در حال حاضر اولویت اول و اساسی مهار تورم و گرانی است.

وی که با خبرگزاری ایسنا گفتگو می کرد، افزود: مردم ما نشان داده‌اند که در زمان لازم، شرایط را به خوبی می‌سنجند و در دقیقه 90 گلزن‌های خوبی خواهند بود و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه "افراد و احزابی که می‌خواهند وارد مسیر انتخابات شوند باید برای مشکلات کشور برنامه و راه‌حل عملی داشته باشند"، خاطرنشان کرد: همچنین کاندیداها باید از دادن وعده‌های غیرعملی و رویایی فکر کردن خودداری کنند و در برابر وعده‌ها و ایده‌های که مطرح می‌کنند اما عملی نمی‌شود، باید پاسخگو باشند.

خرسند همچنین، منسجم‌تر و تشکیلاتی‌تر شدن عرصه انتخابات را یک ضرورت دانست و گفت: جریانات نزدیک و همفکر با هم باید با تمرکز بیشتری در انتخابات حاضر شوند، چراکه تعدد کاندیداها به نفع کشور و جریانات سیاسی نخواهد بود، بویژه در بحث انتخابات ریاست جمهوری که کاندیدای انتخابات می‌خواهد نفر دوم کشور بعد از مقام معظم رهبری و نفر اول اجرایی کشور باشد.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه رییس‌جمهور بسیار سنگین و خطیر است و همین امر اقتضا می‌کند که تعمق بیشتری در این رابطه انجام شود و جریانات با هم تلاش کنند تا در نهایت به فردی برسند که توانایی انجام این وظیفه خطیر را داشته باشند.

 

کد خبر 186458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز