همشهری آنلاین: چه کسی می‌گوید عمر دولت به اتمام رسیده، شاید همین مدیرانی که در دولت هستند در دولت بعدی هم سکاندار امور باشند.

ایلنا نوشت: وزیر کشور گفت: برخی‌ها درباره جابجایی‌های صورت گرفته در استانداری کهگیلویه و بویر احمد و اردبیل ایراد می‌گیرند و می‌گویند در پایان دولت و در یکسال باقی مانده از عمر دولت این عزل و نصب‌ها صلاح نیست چه کسی می‌گوید از عمر دولت یکسال مانده شاید همین مدیران و استانداران که در این دولت مشغول خدمت رسانی هستند در دولت بعدی هم سکاندار امور باشند چرا که اصل شایسته سالاری هم همین است.

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید اردبیل بابیان اینکه دولت در پایان خدمتگزاری هم بیشتر از گذشته فعال است، گفت: برخی می‌گویند دولت در سال آخر سست شده و انگیزه کار و تلاش سال‌های قبل را ندارد ما بیشتر از سال‌های قبل فعال هستیم و دولت نیز بصورت شبانه رئوزی در خدمت مردم است.

نجار افزود: دولت خود بر ای جابجایی‌ها تصمیم گرفته و انتظار این است که همه نمایندگان و مسئولان از استاندار جدید حمایت کنند چرا که با همدلی و یکدلی و تعامل حداکثری رشد و توسعه امکان پذیر است درغیر این صورت مردم در این برهه صدمات شدیدی را متحمل خواهند شد.

وزیر کشور تاکید کرد: وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که وضعیت بهتر از سالهای گذشته شده اگر چه کمبودهایی هم در زمینه‌های مختلف داریم اما با ید اذعان کرد که کشور روبه پیشرفت است و این حاصل کار خدمتگزاران نظام بوده باید به این موفقیت ببالیم و به آن افتخار کنیم چون دشمن دنبال مایوس کردن ملت ما است البته هر جا دشمن خواسته ملت ایران را مایوس کند با پیشرفت و موفقیت ملت روبرو شده و این نشانگر ان است که دشمن نتوانسته است عقیده و اعتقاد قلبی ما را منحرف کند.

در پایان این مراسم اکبر نیکزاد برادر وزیر راه و شهرسازی به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی و از خدمات دوساله سید حسین صابری تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 184029
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز