همشهری‌آنلاین: سخنگوی جبهه اصلاح طلبان از جلسه انتخاباتی این جبهه برای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری تا عید غدیر خبر داد و گفت: کاندیدای ریاست جمهوری جبهه اصلاح‌طلبان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود و جبهه اصلاح طلبان مستقل از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عمل می‌کند.

مجید محتشمی از جلسه جبهه اصلاح طلبان برای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این جبهه در ادامه جلسات انتخاباتی خود در هفته جاری با حضور تمامی اعضا جلسه خود را برای رایزنی پیرامون انتخاب کاندیدای نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد.

دبیرکل حزب آزادی، در پاسخ به این سوال که آیا مصطفی کواکبیان کاندیدای جبهه اصلاح طلبان است گفت: کواکبیان و محمد خاتمی از گزینه‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری است.

وی همچنین در پاسخ به این که آیا جبهه اصلاح طلبان کاندیدای خود را به شورای هماهنگی معرفی می‌کند و یا اینکه خود مستقل وارد انتخابات می‌شود به مهر گفت: جبهه اصلاح طلبان متشکل از 20 حزب اصلاح طلب است در حالیه شورای هماهنگی 16 حزب را شامل می‌شود؛ بنابراین ما بطور مستقل عمل خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: البته کاندیدای جبهه اصلاح طلبان می‌تواند کاندیدای شورای هماهنگی هم باشد و شورای هماهنگی هم بر روی گزینه ریاست جمهوری ما به نتیجه برسد.

 

کد خبر 184230
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز