یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: به دولت اجازه داده شد سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را به میزان 152 میلیون و 900 هزار دلار آمریکا افزایش دهد و نسبت به پرداخت اقساط مربوط اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سهم ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را به میزان 152 میلیون و 900 هزار دلار آمریکا موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی ؛ پس از بحث و بررسی و اظهارات موافقین و مخالفین بحث، با 136 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع آن را به تصویب رساند.

بر این اساس به دولت اجازه داده شد سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را به میزان 152 میلیون و 900 هزار دلار آمریکا افزایش دهد و نسبت به پرداخت اقساط مربوط اقدام کند.

به همین منظور مجلس، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را مکلف کرد؛ سالانه مطابق جدول زمانبندی پرداخت اقساط مذکور، اعتبار لازم برای پرداخت اقساط را از محل اعتبارات مصوب مربوط در اختیار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دهد.

کد خبر 171248
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز