همشهری آنلاین: غیبت تعدادی از نمایندگان شاخص جبهه پایداری در این نشست در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسید. بیژن نوباوه و روح الله حسینیان از جمله این افراد بودند که در جلسه مذکور حاضر نشدند.

نشست هم اندیشی اصولگرایان شامگاه شنبه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس نهم و با سخنرانی غلامعلی حدادعادل، مرتضی آقا تهرانی، علیرضا زاکانی و تعداد دیگری از نمایندگان برگزار شد.

این جلسه که محوریت آن بحث کاندیداتوری دکتر حداد عادل برای ریاست مجلس بود با حاشیه هایی همراه شد. مهمترین نکته‌ای که بیش از دیگر مسائل به چشم می‌آمد گپ و گفت نمایندگان شاخص جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب بود که اینک پس از انتخابات و با پایان یافتن دعواها و تخریب‌ها، برای برکناری لاریجانی از ریاست مجلس به اتحاد رسیده و وحدت را از توافق بر سر ریاست حداد عادل بر مجلس نهم کلید زدند.

بر اساس گزارش صراط، اما غیبت تعدادی از نمایندگان شاخص جبهه پایداری در این نشست در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسید. روح الله حسینیان از جمله این افراد بود که در جلسه مذکور حاضر نشد.

حسینیان که پیش از این از ریاست یک زن بر مجلس استقبال کرده بود در اظهاراتی به نگرانی‌اش از نفوذ بیش از اندازه احمد توکلی و یارانش در صورت نشستن حداد بر صندلی ریاست مجلس نهم گفته بود.

هرچند با توجه به نزدیکی روح الله حسینیان به صادق محصولی و حمایت تمام قد محصولی از حدادعادل، تغییر نظر حسینیان محتمل به نظر می‌رسد اما گمانه زنی‌ها تا این لحظه از اختلاف نظر بر سر ریاست حدادعادل بین برخی از چهره‌های جبهه پایداری خبر می‌دهد.

حدادعادل در سخنرانی خود در نشست هم اندیشی اصولگرایان عنوان کرد که حتی اگر تنها یک رای برای ریاست داشته باشد باز هم کاندیدا خواهد شد.

کد خبر 170549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز