همشهری‌آنلاین: نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت خارجه در قبال برخی از مواضع منطقه‌ای، مواضع محکم‌تری را اتخاذ کند.

مصطفی کواکبیان، طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: احساس می‌شود وزارت امور خارجه در قبال مسائل منطقه‌ای بیش از اندازه انعطاف دارد و لازم است در این رابطه مواضع محکم‌تری را اتخاذ نمایند.

وی افزود: موضوع اخراج ایرانیان از دبی (که برای چندین بار شاهد آن هستیم)، از این دست اتفاقات است که لازم وزارت خارجه در مورد آن موضع‌گیری نماید. همچنین موضوع الحاق کشور بحرین به عربستان نیز موضوعی است که وزارت خارجه باید در مورد آن موضع‌گیری کند چرا که این اتفاق مساوی با تغییر ژئوپولیتیک منطقه خواهد بود و هر روز ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش ایسنا، کواکبیان در بخش پایانی تذکر خود تاکید کرد که همکاران و برخی از رسانه‌ها بیش از این به ادامه روند تخریب مجلس هشتم نپردازند چرا که مجلس هشتم در طول عملکرد خود نقاط قوت فراوانی داشته است که دعوت از رییس‌جمهور نیز از این دست بوده حال آنکه برخی از دوستان این موضوع را یکی از نقاط ضعف مجلس در دوره هشتم می‌دانند که این موضوع به هیچ وجه درست نیست.

کد خبر 170599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز