همشهری آنلاین: با رای بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند الحاقی ماده ۲۸ لایحه بودجه در رابطه با رایگان بودن هزینه مصرفی و حق انشعاب برق،آب و گاز برای مساجد و حسینه‌ها تصویب شد.

 نمایندگان مجلس در چهارصد و بیست و چهارمین جلسه علنی در مجلس هشتم در بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۱ با رای ۱۷۰ نماینده از مجوع ۲۱۷ نماینده حاضر در صحن علنی بند الحاقی ماده ۲۸ لایحه بودجه در رابطه با" هزینه مصرفی و حق انشعاب برق ،آب و گاز برای مساجد و حسینه‌ها و دارالقرآن‌ها رایگان می‌باشد" را به تصویب رساندند.

لازم به ذکر است در اولین ساعات بررسی بودجه ۹۱ ، و در بررسی الحاقیه ماده 28 لایحه بودجه ، ذاکر نماینده  ارومیه پیشنهاد کرد عبارت به "میزان مصرف متوسط " در سال ۱۳۸۹ حذف شود . این پیشنهاد به رای گذاشته شد که از مجموع۲۱۴ نماینده حاضر در صحن علنی ۱۴۷ نماینده رای موافق و ۲۷ نماینده مخالف و ۱۷ نماینده رای ممتنع دادند.بدین ترتیب رایگان شدن هزینه های مصرفی مساجد و حسینیه ها و دارالقرانها بدون هرگونه محدویتی شد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در زمانی که محبی نیا عضو هیئت رئیسه خطاب به ذاکر بیان کرد که وقتش تمام است وی گفت موضوع در رابطه با خانه خدا است و باید تحمل شنیدنمان را بالا ببریم.

ذاکر در ادامه خطاب به نماینده دولت و کمیسیون  تلفیق بودجه که وظیفه طرح مخالفت و یا موافقت با پیشنهادهای نمایندگان را دارند گفت: دولت جرات دارد قبول نکند.

 

 

 

کد خبر 170345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز