پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بعد از پیروزی رئال و مارسی در دیدار سه شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی فوتبال باشگاه های اروپا در دیدار چهار شنبه شب بایرن مو نیخ از سد حریفش گذشت و بارسا به تساوی رسید.

Lionel Messi

Barcelona's Lionel Messi (L) is challenged by AC Milan's Alessandro Nesta during their UEFA Champions League quarter final first leg soccer match at the San Siro stadium in Milan March, 28 2012.

به گزارش همشهری آنلاین دو دیدار از دور رفت از مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار شد، در یکی از بازی‌ها بارسلونا، قهرمان فصل پیشین رقابت‌ها، در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو به خانه‌ی آ ث میلان ایتالیا رفت که در پایان دوتیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند .

از سوی دیگر بایرن مونیخ، پرافتخارترین باشگاه فوتبال آلمان که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری در ورزشگاه خانگی‌اش برگزار می‌شود، مهمان المپیک مارسی فرانسه بود که تیم بایرن با گلهای گومز در دقیقه 44 و روبن در دقیقه 69 دو بر صفر به برتری رسید . بایرن با این پیروزی در خانه حریف تقریبا صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده و یک قدم دیگر به رویای حضور در فینال آلیانس آره نا نزدیک تر شده است.

بر اساس این گزارش سه شنبه شب نیز دو تیم رئال مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس در اولین دور از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به برتری مقابل میزبانان خود رسیدند و شانس خود برای حضور در نیمه نهایی را تقریبا قطعی کردند. رئالی‌ها تحت مربیگری خوزه مورینیو به مصاف تیم شگفتی ساز آپوئل قبرس رفتند که توانستند حریف خود را شکست دهند و چلسی هم بر میزبان خود پیروز شد.  در ورزشگاه نئوجی. اس. پ، مادریدی‌ها در یک ربع پایانی توانستند از خط دفاع متراکم میزبان گذشته و سه گل به ثمر برسانند. در این میان کریم بن زما در دقایق ۷۵ و ۹۱ و کاکا ۸۲ برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند.

در کشور پرتغال و ورزشگاه دالوز، بنفیکا نیز پذیرای چلسی شد. آبی پوشان که در این مصاف توسط روبرتو دی متئو هدایت شدند، تک گل پیروزی بخش خود را در دقیقه ۷۵ توسط سلمان کالو به ثمر رساند.

کد خبر 164280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز