همشهری آنلاین: مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دیدارهایی در روز چهارشنبه (27 مهر) به پایان رسید.

بوتنگ

پس از توقف بایرن مونیخ مقابل ناپل ایتالیا، بوروسیا دورتموند، دیگر نماینده آلمان در ادامه‌ ناکامی‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا شامگاه چهارشنبه (۲۸ مهر) از میزبان یونانی خود شکست خورد.

شاگردان یورگن کلوپ با حساب ۳ بر 1 تسلیم المپیک پیرئوس یونان شدند. دورتموند در جدول ۱۸ تیمی بوندس‌لیگا سوم و در جدول ۴ تیمی گروه F چمپیونزلیگ چهارم است.

در دیدار دیگر این گروه المپیک مارسی با یک گل در زمین خود مغلوب آرسنال شد.

تنها نماینده‌ پیروز آلمان در مهم‌ترین رخداد باشگاهی فوتبال اروپا، تیم بایر لورکوزن بود. این تیم شامگاه چهارشنبه (۲۸ مهر) در گروه E مهمان اسپانیایی خود والنسیا را شکست داد. شاگردان روبین دوت در نیمه‌ نخست یک گل از حریف دریافت کردند. در ۱۰ دقیقه‌ آغازین ۴۵ دقیقه‌ دوم اما دو گل زدند و موفق به حفظ نتیجه تا پایان بازی شدند.

بایر لورکوزن که میشائیل بالاک، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان را نیز در ترکیب دارد، در گروه E جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا در مکان دوم است. چلسی با یک امتیاز بیشتر (۷) در صدر جدول است. آبی‌پوشان لندنی در این مرحله با اقتدار و با 5 گل بر خنک بلژیک پیروز شدند.

در گروه Gشاختار دونتسک اوکراین و زنیت سن پترزبورگ روسیه دو بر دو مساوی کردند و پورتو نیز به تساوی یک بر یک برابر آپوئل نیکوزیای قبرس رضایت داد.

در گروه H میلان ایتالیا با دو گل از سد بوریسوف بلاروس گذشت و بارسلونا با همین نتیجه بر ویکتوریا پیلتسن جمهوری چک برتری یافت.

کد خبر 149101
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز