همشهری آنلاین: دورتموند در خانه آرسنال یک امتیاز کسب کرد.

Guardiola

سه‌شنبه شب رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت بازی آغاز شد.

در یکی از این بازی‌ها نیکوزیای قبرس با حساب 2 بر 1 سن پترزبورگ روسیه را شکست داد. پورتوی پرتغال با همین نتیجه شاختار دونتسک اوکراین را برد. ویکتوریا پیلتسن جمهوری چک نیز در زمین خود به تساوی 1 بر 1 برابر بوریسوف بلاروس رضایت داد.

والنسیا از زمین گنک بلژیک با تساوی بدون گل به خانه بازگشت. المپیاکوس یونان با یک گل مغلوب میهمانش المپیک مارسی فرانسه شد.

دورتموند که در لندن با تک گل دقیقه 42 فان پرسی از آرسنال عقب بود، دو دقیقه مانده به پایان بازی توسط ایوان پریسیچ به گل تساوی رسید تا حداقل یک امتیاز از حریف سرشناس خود کسب کرده باشد.

ایوان پریسیچ

میشائیل بالاک که به همراه لورکوزن به مصاف هم‌تیمی‌های سابقش در لندن رفته بود، با این تیم با دو گل دیوید لوئیز و ماتا در دقایق 67 و 92 (هر دو روی پاس فرناندو تورس) مغلوب آبی‌پوشان چلسی شد و بالاخره در حساس‌ترین دیدار این شب بارسلونا،‌مدافع عنوان قهرمانی میزبان میلان بود.

در این دیدار ابتدا الکساندر پاتوی برزیلی در همان دقیقه اول با گلی که به زیبایی از میان پاهای آلوز وارد دروازه بارسا کرد، شوک بزرگی به اردوی این تیم و انبوه تماشاگرانش وارد کرد. این نتیجه ادامه داشت تا این که پدرو در دقیقه 36 پاسخ آن را داد تا دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی به رختکن بروند.

پاتو

در نیمه دوم اما باز هم این بارسا بود که توانست به گل برسد. داوید ویا در دقیقه 50 گل برتری تیمش را زد تا هواداران نفسی به راحتی بکشند، اما با وجود ادامه این روال تا دقایق پایانی بازی، وقت‌های تلف شده نتیجه دیگری را رقم زد و تیاگو سیلوا با گلی که در دقیقه 92 زد، آب سرد را بر دوش بازیکنان و مربی جوان آبی اناری‌ها ریخت تابازی با همین نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسید.

نتایج دیدارهای سه‌شنبه شب (22 شهریور)

دورتموند 1 آرسنال 1

چلسی 2 لورکوزن 0

المپیاکوس 0 مارسی 1

گنک 0 والنسیا 0

بارسلونا 2 میلان 2

پیلتسن 1 باریسوف 1

پورتو 2 دونتسک 1

نیکوزیا 2 سن پترزبورگ 1

کد خبر 145594
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز