در حالی که رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ در شب سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان به‌دنبال سومین برد متوالی هستند، منچستر‌یونایتد امیدوار است با پیروزی برابر حریف گمنام خود، دور رفت بازی‌ها را دست‌کم با یک پیروزی به پایان برساند.

فوتبال

منچستریونایتد در 2بازی اول خود با بنفیکا و بازل مساوی کرد تا هواداران این تیم بعد از سال‌ها نگران صعود تیمشان به دور دوم لیگ قهرمانان باشند.

آزمون سخت در جنوب ایتالیا

بایرن با وجود 2 برد در2 بازی اول به‌نظر می‌رسد امشب کار سختی برابر ناپولی داشته باشد. شاگردان والتر ماتزاری که در سری آ در رده پنجم قرار دارند، امسال شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتند و در 2بازی اول 4امتیاز کسب کردند تا پس از بایرن‌مونیخ در رده دوم جدول گروه قرار بگیرند. بایرن مونیخ، حریف امشب آنها هم وضعیتی کاملا رؤیایی دارد. شاگردان یوپ هاینکس از 14بازی در تمامی رقابت‌ها، 12پیروزی کسب کرده‌اند. آنها در این بازی‌ها 35گل زده‌اند و تنها یک گل خورده‌اند. با این وجود، یوپ هاینکس دلیل خوبی برای ترس از بازی با ناپولی دارد. او وقتی ناپولی با مارادونا، بایرن‌مونیخ را در نیمه‌نهایی جام یوفا 1989 حذف کرد،‌ سرمربی بایرن بود. هاینکس درباره ناپولی گفت: «ناپولی همان قدر خطرناک است که آن موقع بود. آنها زیاد می‌دوند و فوتبال پرهیجانی دارند، چیزی که واقعا خیلی ایتالیایی نیست». در دیگر بازی گروه A منچستر‌سیتی‌در بازی با ویا رئال به‌دنبال نخستین پیروزی است.

فرصت فرار از بحران

در گروه B اینتر‌میلان قطعا چیزی‌ به جز پیروزی نمی‌خواهد. پس از شکست برابر کاتانیا، اینتر با 4امتیاز از 6بازی تیم هفدهم جدول سری‌آ است و اوضاع مناسبی ندارد. آنها لیگ قهرمانان را با ‌شکست تحقیرآمیز در میلان برابر ترابوزان شروع کردند و بعد پیروزی امیدوارکننده‌ای برابر زسکا مسکو به دست آوردند. حالا اما پس از شکست برابر کاتانیا، ناکامی در زمین لیل، چیزی برای امیدواری باقی نخواهد گذاشت. البته پس از کنارگذاشتن والتر ساموئل از ترکیب تیم به خاطر مصدومیت، بازگشت وسلی اسنایدر، ژولیو سزار و چیوو که به همین خاطر بازی با کاتانیا را از دست دادند می‌تواند کمک بزرگی برای کلودیو رانیه‌ری باشد. ‌‌ در این گروه ترابوزان اسپور که امشب با زسکا مسکو بازی می‌کند با 4امتیاز صدرنشین است.

یا برد یا مرگ

منچستریونایتد قطعا پس از 2تساوی‌‌ به چیز دیگری به جز پیروزی نباید فکر کند. اما این تنها دلیل برای پیروزی برابر تیم ناشناخته اوتلول گالاتی نیست. تیم رومانیایی در یک ورزشگاه موقت بازی می‌کند و امشب در در ورزشگاه ملی رومانی در بخارست که 150مایل دورتر از شهر گالاتی است از یونایتد پذیرایی خواهد کرد. سال گذشته میانگین درآمد سالانه بازیکنان این تیم کمتر از 40 هزار پوند بود در حالی که درآمد هفتگی بازیکنان یونایتد بیش از این است. با این حال الکس فرگوسن که تیمش با 2 امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارد، احتمالا بازیکنان اصلی‌اش مانند وین رونی، خاویر هرناندز، نانی و نمانیا ویدیچ را که به تازگی مصدومیتش برطرف شده در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. ریو فردیناند مدافع میانی یونایتد‌ به رومانی نمی‌رود تا استراحت کند. تیم‌های 4امتیازی بازل و بنفیکا دیگر بازی گروه را در سوئیس برگزار می‌کنند.

دشمنان همیشگی

در گروه D رئال‌مادرید در حالی پس از 2برد میزبان لیون است که تیم میهمان، انگیزه زیادی برای پیروزی دارد. در 2دوره اخیر لیگ قهرمانان، 2تیم 2بار در مرحله حذفی با هم روبه‌رو شدند. 2سال پیش لیون صعود کرد و سال گذشته نوبت به رئال‌مادرید بود. لیون که 4امتیاز دارد، درصورتی که رئال‌مادرید را شکست دهد صدرنشین این گروه می‌شود. دیگر بازی این گروه را دینامو زاگرب و آژاکس در کرواسی برگزار می‌کنند.

کد خبر 148726
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز