همشهری آنلاین: دور گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب با حذف تیم‌های انگلیسی منچستر یونایتد و منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه دور گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از بازی‌های گروه یک تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با وجود برد دو بر صفر در برابر بایرن مونیخ آلمان با توجه به نتیجه دو بر صفر تیم ناپولی ایتالیا در برابر ویارئال اسپانیا از دور این رقابت‌ها کنار رفت و تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و ناپولی ایتالیا راهی دور بعد شدند.

در بازی‌های گروه سوم هم منچستریونایتد انگلیس دو بر یک نتیجه را به بازل سوئیس واگذار کرد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت. در دیگر دیدار هم بنفیکا پرتغال با یک گل اتلول گالاتی رومانی را حذف کرد و همراه تیم بازل راهی مرحله بعد شد.

از دیدارهای گروه دوم هم تیم فوتبال زسکا مسکو روسیه دو بر یک از سد اینترمیلان ایتالیا گذشت و دیدار تیم‌های لیل فرانسه و ترابوزان اسپور ترکیه با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت. اینترمیلان با 10 امتیاز و زسکا مسکو با 8 امتیاز راهی دور بعد شدند.

از بازی‌های گروه چهارم هم تیم فوتبال المپیک لیون فرانسه هفت بر یک دینامو زاگرب کرواسی را برد و رئال مادرید اسپانیا با سه گل آژاکس آمستردام هلند را مغلوب کرد. رئال مادرید با اقتدار کامل و کسب 18 امتیاز و المپیک لیون با 8 امتیاز راهی دور بعد شدند.

در بازی‌های سه شنبه شب هم از بازی‌های گروه پنجم تیم گِنک بلژیک در برابر بایرلورکوزن آلمان به تساوی یک بر یک رسید و چلسی انگلیس با سه گل از سد والنسیا اسپانیا گذشت. چلسی با 11 امتیاز و بایرلورکوزن با 10 امتیاز از این گروه راهی دور بعد شدند.

از بازی‌های گروه ششم هم تیم المپیک مارسی فرانسه سه بر دو بوروسیا دورتموند آلمان را برد و المپیاکوس یونان سه بر یک آرسنال انگلیس را مغلوب کرد. در این گروه تیم‌های آرسنال با 11 امتیاز و المپیک مارسی با 10 امتیاز جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

از دیدارهای گروه هفتم هم تیم فوتبال شاختار دونتسک اوکراین با دو گل آپوئل نیکوزیا قبرس را شکست داد و دیدار تیم‌های پورتو پرتغال و زنیت سن پترزبورگ روسیه با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت. در این گروه تیم‌های آپوئل نیکوزیا و زنیت سن پترزبورگ راهی دور بعد شدند.

در گروه هشتم هم تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا چهار بر صفر از سد باته بوریسف بلاروس گذشت و دیدار تیم‌های آث میلان ایتالیا و ویکتوریا پلژن جمهوری چک با تساوی دو بر دو خاتمه پذیرفت. تیم‌های بارسلونا با 16 امتیاز و آث میلان با 9 امتیاز راهی دور بعد شدند.
کد خبر 153235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز