همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کاهش کشته‌های تصادفات سرصحنه در نوروز امسال در پایتخت از کاهش کیف‌قاپی و سرقت موتورسیکلت در تهران خبر داد.

نیروی اتظامی

سردار حسین ساجدی‌نیا روز ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی 300 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران، از رضایت‌مندی شهروندان تهرانی در این خصوص خبر داد و گفت: تماس با 197 (مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی) در خصوص رضایت‌مندی از پلیس تهران در نوروز امسال حدود 11 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های سیار پلیس انتظامی تهران بزرگ تا روز 13 نوروز فعال است، گفت: مراجعات مردمی خوبی به این ایستگاه‌ها انجام شده و بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که مردم از اجرای طرح امنیت محله‌محور که یکی از بخش‌های آن احداث ایستگاه‌های پلیس نوروزی بوده است استقبال کرده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمادباش کلیه نیروهای پلیس تهران تا پایان طرح نوروزی گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی در حالی که از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون یک نفر در تصادفات فوتی در پایتخت در صحنه کشته شده است، این رقم در سال قبل هشت نفر بوده است که به این ترتیب باید بگوییم در بخش کشته‌های سرصحنه تصادفات حدود 88 درصد کاهش کشته در تهران داشته‌ایم.

ساجدی‌نیا تحقق این امر را در راستای تقویت حضور پلیس و همکاری خوب شهروندان عنوان کرد و گفت: در عین حال جرایمی همچون کیف‌قاپی و سرقت موتورسیکلت نیز در تهران در طول ایام نوروز تاکنون کاهش داشته است. از سوی دیگر در خصوص سایر جرایم سرقت نیز تغییری نسبت به سال گذشته گزارش نشده است.

وی در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس در سال جاری تقدیر و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند تا پایان سال شاهد ارتقای امنیت در تهران باشیم.

کد خبر 164119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز