همشهری آنلاین: در حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه دست کم ۲ فلسطینی کشته شده‌اند که این تعداد، شمار تلفات حاصل از تهاجم هوایی تل آویو به نوار غزه ظرف چند روز گذشته را به ۲۵ تن افزایش داده است.

فلسطین

به گزارش پرس تی وی، ادهم ابو سلمیه، سخنگوی خدمات اضطراری غزه روز دوشنبه (۲۲ اسفند، ۱۲ مارس) گفت:  ۲ فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیل به شرق غزه کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش ۳ فلسطینی از جمله یک پسر ۱۵ ساله در حملات هوایی رژیم اسرائیل در ساعات اولیه صبح دوشنبه 22 اسفند قبل از طلوع آفتاب کشته شدند.

در ادامه این گزارش آمده است در اثر حمله هوایی دیگر رژیم اسرائیل در اواسط روز یک مرد سالخورده به همراه دخترش در اردوگاه پناهندگان در شمال این منطقه محاصره شده کشته شدند.

چین، اردن و اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن این حملات رژیم اسرائیل، از تل آویو خواسته‌اند تا حملات خود به نوار غزه را متوقف کند.

اتحادیه عرب حملات هوایی اخیر اسرائیل را قتل عام خوانده است.

جنگنده‌های اسرائیلی و نیروهای زمینی این رژیم، از زمان پایان جنگ ۲۲ روزه تل آویو به غزه در سال ۲۰۰۹، بارها به غزه حمله کرده‌اند.

بیشتر قربانیان حملات رژیم اسرائیل به غزه را غیر‌نظامیان از جمله زنان و کودکان تشکیل می‎دهند.یم اسرائیل بعد از به قدرت رسیدن حماس در سال ۲۰۰۷ میلادی، نوار غزه را محاصره کرده است.

کد خبر 163511
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز