گروه حوادث: مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان کسبه پاساژ، اقدام به سرقت از سایر مغازه داران می کرد دستگیر شد، این مرد که 8 شاکی دارد با مراجعه به فروشگاه‌های فروش لوازم‌خانگی، با جلب اعتماد صاحبان آنها اقدام به سرقت لوازم خانگی نو می‌کرد.

رسیدگی به پرونده سرقت های این مرد جوان هنگامی آغاز شد که شنبه گذشته، صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی در پاساژی در جنوب تهران با پلیس تماس گرفت و گفت: مرد جوانی را که مدتی قبل از وی کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کرده است.

با حضور ماموران پلیس و انتقال مرد جوان به کلانتری 117 جوادیه، بازجویی از وی آغاز شد، اما در حالیکه او منکر کلاهبرداری از صاحب مغازه بود ، چندین شاکی دیگر نیز که این جوان اقدام به کلاهبرداری از مغازه آنها کرده بود، وی را شناسایی کردند.

صاحب فروشگاه درباره شگرد سرقت این مرد جوان گفت: یک ماه قبل، این مرد جوان به مغازه‌ام در پاساژ خیابان صابونی آمد و مدعی شد در طبقه بالای این پاساژ مغازه دارد، او از من درخواست کرد 2 دستگاه جاروبرقی به او بدهم ، بعد از گرفتن جاروبرقی ها او گفت: چند دقیقه بعد پولش را به شاگرد مغازه می دهد تا برایم بیاورد.

من او را نمی‌شناختم، اما به خاطر اینکه فکر می کردم که او هم کسبه پاساژ است ،2 جاروبرقی نو به او دادم و او با برداشتن آنها از مغازه‌ام بیرون رفت، اما هر چه منتظر پول ماندم خبری نشد.

 بعد از مدتی وقتی از چند کاسب دیگر پاساژ نیز به شیوه‌ای مشابه کلاهبرداری شد، تصمیم گرفتیم او را پیدا کنیم و به این ترتیب ساعاتی قبل وقتی که او در پاساژ در حال پرسه زدن بود، این مرد کلاهبردار را دستگیر کردیم.

با این شکایتها قاضی کیانی، بازپرس شعبه اول دادسرای بعثت به بازجویی از مرد جوان پرداخت اما وی باز هم مدعی شد اظهارات شاکیان دروغ است، اما در حالی که 8 شاکی او را شناسایی کرده بودند سرانجام لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از کسبه پاساژ اعتراف کرد.

بازپرس پرونده با اعلام این خبر، از مغازه دارانی که این مرد جوان به این روش از آنها کلاهبرداری کرده است درخواست کرد برای طرح شکایت به شعبه اول دادسرای بعثت مراجعه کنند.

کد خبر 16236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز