گروه حوادث: سارق سابقه‌داری که تاکنون به 43 فقره سرقت اعتراف کرده است، ادعا می‌کند پیچ گوشتی عجیبی ساخته است که با آن می‌تواند در صندوق عقب تمامی خودروها را باز کند.

عصر 17 بهمن هنگامی‌که ماموران پایگاه یکم آگاهی تهران در اطراف میدان تره‌بار نیاوران به مرد معتادی که در اطراف خودروهای مدل بالا پرسه می‌زد مشکوک شده و به بازرسی بدنی وی پرداختند، در داخل جیب های او شیئی شبیه پیچ‌گوشتی پیدا کردند که شکل عجیبی داشت.

با انتقال این مرد به آگاهی شمیران وی در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: از مدتی قبل توانستم یک نوع پیچ گوشتی‌ای بسازم که با آن می توانم در صندوق عقب تمامی خودروها را باز کنم.

بعد از ساخت این شاه کلید، در پارکینگ‌های مناطق شمال تهران پرسه می‌‍زدم و خودروهای مدل بالا را تحت نظر می‌گرفتم و وقتی رانندگان آنها بعد از پیاده شدن از خودرو کیف دستی و سامسونت خود را برای امنیت بیشتر در صندوق عقب خودرو گذاشته و دنبال کار خود می‌رفتند، به سراغ خودرو رفته و در فرصتی مناسب با باز کردن در صندوق عقب دست به سرقت پول و اموال با ارزش زده و به سرعت متواری می‌شدم.

سرهنگ سلطانی- رئیس اداره مبارزه با سرقت اداره آگاهی تهران- با اعلام این خبر گفت: سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها تاکنون به ارتکاب 43 فقره سرقت با این پیچ‌گوشتی عجیب اعتراف کرده که همگی از خودروهای مدل بالا و در مناطق شمیران، ولیعصر و قیطریه بوده است.

رئیس اداره مبارزه با سرقت اداره آگاهی تهران ادامه داد: ارزش تقریبی اموال مسروقه 14 میلیون تومان برآورد می شود.

به گفته وی، متهم در حال حاضر با قرار در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد و  کسانی که به این روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت خود به پایگاه یکم اداره آگاهی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 22291456 تماس بگیرند.

کد خبر 15886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز