همشهری آنلاین: احمد وحیدی گفت: ما صدای واقعی مردم آمریکا را در جنبش وال استریت شنیده‌ایم که خواستار پایان یافتن چنین نظام ظالمانه‌ای هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حمایت از نیروی قدس سپاه به عنوان نیروی پیشتاز در مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: ما یقین داریم که صداهای شوم ترور و دهشت افکنی که از کنگره آمریکا بلند می‌شود صدای مردم این کشور نیست.

به گزارش ایرنا،‌ احمد وحیدی افزود: ما صدای واقعی مردم آمریکا را در جنبش وال استریت شنیده‌ایم که خواستار پایان یافتن چنین نظام ظالمانه‌ای هستند.

این سخنان را وزیر دفاع در واکنش به ادعاهای مطرح شده علیه نیروی قدس و درخواست ترور فرمانده این نیرو توسط برخی نمایندگان کنگره آمریکا مطرح کرد.

آمریکا با فرافکنی اقدامات خود را به دیگران نسبت می‌دهد

وحیدی در ادامه اظهار داشت: مثلث شوم تروریسم، نقض حقوق بشر و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در سیاست‌های ضد انسانی آمریکا ریشه دارد.

وی افزود: آمریکا با این مثلث شوم، مقاصد نامشروع خود را به پیش برده است و البته سعی می‌کند با فرافکنی و اتهام زنی، این سه ضلع سیاست و اقدامات خود را به دیگران نسبت دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: در شرایطی که مقامات آمریکا با طرح ادعای واهی و اسناد جعلی و سناریوی از پیش تعیین شده به منظور اختلاف افکنی میان ایران با کشورهای منطقه هستند و ایران را به تروریسم متهم می‌کنند، آشکار و بی‌پروا درخواست می کنند که فرمانده نیروی قدس ایران را ترور کنید.

وی یادآور شد: اینگونه سیاست‌های نابخردانه و ضد بشری آمریکا موجب شده است که آنان این چنین مورد تنفر مردم جهان باشند و در داخل آمریکا با جنبش 99 درصدی روبه رو شوند.

وحیدی تصریح کرد: برای ملت های جهان آشکار شده است که اگر دخالت ها و اقدامات ضد انسانی آمریکا و غرب در دیگر نقاط عالم رخ نمی داد، امروز مردم جهان، شاهد این همه نابسامانی های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نبودند.

ضرورت رسیدگی به خیانت های آمریکا در مجامع بی طرف بین‌المللی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: باید پرونده این خیانت‌ها، دخالت‌ها و اقدامات آشکار و پنهان تروریستی آمریکا در مجامع بی‌طرف بین‌المللی مطرح و حقوق مردم مظلوم جهان که در معرض و آسیب این سیاست‌ها قرار گرفته‌اند از آنان ستانده شود.

وحیدی در ادامه حمایت خود را از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی فداکار، پیشتاز در مبارزه با تروریسم، افشا‌کننده ترفندهای استکبار جهانی و خار چشم صهیونیست‌های اشغالگر و متجاوز اعلام کرد.

کد خبر 150468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز