همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شهدای سازمان جهاد خودکفایی سپاه گفت: خون هر کدام از این شهیدان، دشمنان ما را یک گام به مرگ نزدیک تر می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار وحیدی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای این سازمان درباره ابراز خرسندی سردمداران رژیم صهیونیستی از انفجار اخیر افزود: ابراز خوشحالی آنها طبیعی است چون از انسانیت بویی نبرده‌اند و کسانی هستند که تعداد زیادی از امت اسلام را شهید کردند و زن و کودک را در غزه و جاهای مختلف به شهادت رساندند و ترورهای زیادی در دنیا داشتند.

وی ادامه داد: شادی آنها پرده دیگری از روی ددمنشی آنها بر می‌دارد و برای ما شادی آنها تعجب آور نیست.

وزیر دفاع افزود: اما باید بدانند شهدای ما و خون پربرکت آنها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود و اقتدار جمهوری اسلامی یعنی نزدیک تر و سریع تر شدن مرگ رژیم صهیونیستی.

سردار وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهدای بزرگوار ما در این حادثه از عزیزانی بودند که بطور شبانه روزی در اجرای وظایف خودشان برای ارتقای جایگاه عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کردند.

وی ادامه داد: آنها به ویژه سردار شهید مقدم که سردار پیشتازی بود مجموعه بسیار ارزشمندی بودند که در دفاع مقدس نقش مهمی ایفاء‌ کردند.

وزیر دفاع اضافه کرد: آنها کسانی بودند که هیچ وقت از پا نمی‌نشستند و همواره به دنبال افق‌های بلند و جدید بودند.

سردار وحیدی گفت: سردار تهرانی مقدم با اتکال به خدا و با قدرت فکر و تدبیر و با پشتکار و حرکت شبانه روزی و تعهد ویژه و خصایل ارزشمند انسانی دائم مجموعه را به حرکت وا می‌داشت و برای دست یافتن به قله‌های جدید همواره تلاش می‌کرد.

وی ادامه داد: این خصوصیت شهدای ماست که در حیات طیبه دائمی چه در دوره حیاتشان و چه پس از شهادتشان به سرمی برند.

مراسم گرامیداشت شهدای سازمان جهاد خود کفایی سپاه‌، با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه برگزار شد.

کد خبر 151323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز