همشهری آنلاین: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، شهید حسن طهرانی مقدم را از بنیان‌گذاران قدرت موشکی سپاه خواند و داشتن فکر بلند، اراده بسیار قوی و اخلاص را از ویژگی‌های برجسته شخصیتی این شهید سرافراز اسلام به شمار آورد.

سردار سرلشگر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین روز شهدای غدیر سپاه در جمع خبرنگاران در بیان ابعاد شخصیتی شهید حسن طهرانی مقدم گفت: این شهید بزرگوار یک شخصیت برجسته نظامی و کم نظیر در مجموعه نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم همچنان مظلوم خواهد ماند، گفت: هرچه درباره این شهید بزرگوار اسلام گفته شود ، کمتر از شان ایشان خواهد بود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شهید طهرانی مقدم را از بنیان‌گذاران قدرت موشکی سپاه خواند و افزود:‌ این شهید سرافراز اسلام ضربات بسیار کوبنده‌ای را علیه بعثی‌ها و منافقین در دوران دفاع مقدس وارد کرد.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم در عرصه علوم نظامی بسیار کارآمد بود به طوری که چهره‌ای نظریه پرداز به شمار می‌آمد، گفت: این شهید گرانقدر اسلام طی 30 سال گذشته در هر عرصه‌ای که وارد می‌شد با توجه به حفظ خصوصیت برجسته ، فکر بلند، اراده بسیار قوی و اخلاصی که داشت پروژه‌های بزرگی را به سرانجام می‌رساند و اثرات بسیار عظیمی را از خود به جای می‌گذاشت.

سردار رشید با بیان اینکه همه شهدای غدیر که همراه او بودند از برجستگان نیروهای مسلح به شمار می‌آمدند، گفت: ارتشیان، سپاهیان و ملت ایران به چنین مردان توانمندی در عرصه علم و نظامی‌گری افتخار می‌کنند و جوانان ما باید راه پرافتخار آنان را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهند.

 

کد خبر 151270
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز