همشهری آنلاین: سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در تبعیت کامل از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد که تحرکات مذبوحانه و ناشی از ذلت شیطان بزرگ در قالب سناریوی ساختگی در خصوص فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و نیز تکرار بی‌اساس و پوچ نقض حقوق بشر در ایران و سایر نقشه های پلید آنان، هرگز راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است: بار دیگر، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌ الطاف بی‌کران حضرت حق،‌ عنایات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت های الهی و مدبرانه‌ نائب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" دشمنان قسم خورده ، لجوج و نادان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن آمریکای جهانخوار این شیطان بزرگ و رژیم منفور و پلید و غاصب صهیونیستی این سگ نگهبان شیطان بزرگ را به اوج ذلت و خواری کشاند، تا جایی که ذلت و سرشکستگی خود را با زبان حماقت خویش و در قالب تهدیدات تو خالی علیه ملت سرافراز و ولایتمدار ایران اسلامی تکرار کردند.

بی‌تردید، این تهدیدات منفعلانه، عاجزانه و رذیلانه، خود دلیلی محکم برعظمت ، عزت و سرافرازی ملت رشید و غیور و شهیدپرور ایران اسلامی است که به برکت حرکت در صراط مستقیم ولایت روز به روز و لحظه به لحظه بر خواری شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی می‌افزاید و با الهام بخشی به ملت‌های آزاده و مسلمین سراسر جهان و مستضعفین در بند استکبار ، نهضت بیداری اسلامی را در جهان شعله‌ور تر و برافروخته تر می‌سازد! آری عصر حاضر، عصر ذلت و خفت شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی است، عصر بیداری ملت‌ها و سرنگونی استکبار است و این ذلت به نابودی و شکست کامل استکبار منجر خواهد شد.

فرمایشات اخیر مقام معظم ولایت، حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" در پاسخ به این یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات از سر عجز و ذلت استکبار جهانی، برای دشمنان این مرز و بوم چنان کوبنده،‌ خوار کننده و پشیمان کننده بود که بار دیگر شکست و خفت را بر تمام نقشه‌های شوم و باطل آنان کوبید و در سر تاسر جهان ، نادانی و حماقت دشمنان این ملت را فریاد کرد.

همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا ، فرمودند: ما ملتی نیستیم که بنشینیم ، تماشا کنیم. قدرت‌های پوشالی مادی که از درون کرم خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند، هر کس که تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین کند.

بی‌شک این فریاد الهی که از حلقوم نائب امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان بیرون آمد، بیچارگی و درماندگی استکبار جهانی را در برابر ملت غیور ایران، صد چندان کرد.

فرماندهان، مدیران و بسیجیان دریادل و ولایتمدار سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با لیبک به فریاد ولی امر مسلمین و اعلام تبعیت خالصانه و عاشقانه از فرماندهی معظم کل قوا، تهدیدات ذلیلانه دشمنان را نشان اوج ذلت شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی در عرصه کنونی دانسته و بار دیگر اعلام می‌دارد که به برکت‌ هدایت‌های الهی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و خروش و خیزش عظیم ملت‌ها در عرصه‌های نهضت بیداری اسلامی ، افول و شکست قدرت های پوشالی آمریکایی جهانخوار و رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری گرفته و این تهدیدات از سر عجز نیز طلیعه‌ نابودی کامل مستکبران است.

سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در تبعیت کامل از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد که تحرکات مذبوحانه و ناشی از ذلت شیطان بزرگ در قالب سناریوی ساختگی در خصوص فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و نیز تکرار بی‌اساس و پوچ نقض حقوق بشر در ایران و سایر نقشه های پلید آنان، هرگز راه به جایی نخواهد برد؛ چرا که عمر شیطانی آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی ، به برکت آگاهی و بصیرت روزافزون ملت‌ها، به سر آمده و موج توفنده نهضت بیداری اسلامی ، طومار آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

و سخن اول و آخر، فرمایش صریح، کوبنده و مقتدرانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" است که فرمودند "هم آمریکا ، هم دست نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیسی در این منطقه بداند پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرض، هرگونه تجاوزی ، بلکه هرگونه تهدیدی ، پاسخی خواهد بود که از درون آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.

 

کد خبر 151112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز