همشهری‌آنلاین: پروفسور یحیی کمالی‌پور رییس انجمن جهانی ارتباطات، به مناسبت انتخاب دکتر داود زارعیان به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک، پیام تبریک صادر کرد.

پروفسور کمالی‌پور

به گزارش دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک در این پیام، پروفسور کمالی‌پور با اشاره به سابقه آشنایی خود با دکتر زارعیان و توانایی‌های علمی ایشان، تأکید کرده است:

آنچه که بیش از هر ویژگی دیگری در مورد دکتر زارعیان چشمگیر است و ارزش این استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را بیشتر می‌کند، متانت و اخلاق خوبی است که مکمل بار علمی ایشان شده است.

more معرفی دکتر داود زارعیان به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک

رییس ایرانی دپارتمان هنرهای زیبا و ارتباطات دانشگاه پوردوی آمریکا اظهار امیدواری کرده است این قبیل تقدیرها نهادینه شده و تشویق جوانان به انتخاب این رشته و دلگرمی‌ سایر دست اندرکاران ارتباطاتی و رسانه‌‌ای را درپی داشته باشد.

متن کامل پیام تبریک پروفسور کمالی‌پور

سالی‌ دیگر سپری و همایش روابط عمومی الکترونیک شش ساله شد، ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با حضور چشمگیر خود، رشدی کمی و کیفی در ادبیات رشته ارتباطات ایجاد کرد و از همه مهم‌تر، دوست و هموطن‌ شایسته دیگری به جمع استادان پیشگام روابط عمومی‌ الکترونیک پیوست.

خوشحالم و باعث افتخار من است که دوست پرتلاش و پر انرژی‌ام، جناب آقای امیر عباس تقی‌‌پور، به روال هرسال از من خواست چند خطی درمورد استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک بنویسم.

خوشبختانه دکتر داوود زارعیان را بیش از یک دهه است که می شناسم و در جریان فعالیت‌های علمی‌ و اجتماعی ایشان هستم. بدون تعارف باید بگویم که از همان ابتدای آشنایی با آقای دکتر زارعیان، مجذوب دانش، تجربه، رفتار موقر، اخلاق خوش، بینش مثبت، گفتار نیک‌ و تلاش مستمر ایشان در راه رشد روابط عمومی موثر و بهبود روند ارتباطات بین فردی، گروهی و اجتماعی شدم.‌

در یکی‌ از سفرهایم به ایران عزیز، در زمانی که دکتر زارعیان رئیس‌ انجمن متخصصان روابط عمومی‌ بود، بیشتر در جریان فعالیت‌های ایشان قرار گرفتم و کماکان در سفرهای بعدی، علاوه بر شرکت در گرد همایی‌های علمی‌ و همایش‌ها، از دست آوردهای علمی‌ و آموزشی ایشان بهره‌مند شده‌ام.

اما آنچه که بیش از هر ویژگی دیگری در مورد دکتر زارعیان چشمگیر است و ارزش این استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را بیشتر می‌کند، متانت و اخلاق خوبی است که مکمل بار علمی ایشان شده است. این ویژگی دکتر زارعیان سبب شده که سال‌های زیادی در مسئولیت خطیر روابط عمومی فرد موفقی باشد و مصداق عینی این واقعیت شود که: روابط عمومی موفق، هم از علم بهره می‌برد، هم از هنر و هم از تجربه.

انتخاب دکتر زارعیان را به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی‌ الکترونیک از صمیم قلب تبریک می‌گویم. امیدوارم که این قدردانی‌ها نهادینه شود و تشویق جوانان به انتخاب این رشته و دلگرمی‌ سایر دست اندرکاران ارتباطاتی و رسانه‌‌ای را درپی داشته باشد و نهایتاً موجب ارتقای کیفی و کمی‌ روابط عمومی و علوم ارتباطات شود. با بهترین آرزوها برای شما، همکاران و ایران عزیز.

یحیی کمالی‌پور

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک 31 اردیبهشت ماه سال جاری و سه روز پس از روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. در این روز از مقام علمی دکتر داود زارعیان، تجلیل خواهد شد.

دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قادرند برای حضور و ثبت نام در همایش ضمن کسب اطلاعات لازم از طریق سایت www.eprcenter.ir با شماره ۸۸۹۲۲۷۸۲ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 133283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز