همشهری آنلاین: دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک از انتخاب دکتر داود زارعیان، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی به عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک خبر داد.

زارعیان

امیرعباس تقی‌پور، با اعلام این که اعضای کمیته علمی همایش به اتفاق آراء دکتر داود زارعیان را به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 1390 انتخاب کرده‌اند افزود: دکتر زارعیان در طول بیش از بیست سال حضور خود در عرصه روابط‌عمومی، خدمات علمی و عملی قابل‌توجهی را به دانشگاه‌ها، مراکز آموزش‌عالی و جامعه ارتباطات کشور هدیه کرده و بویژه در ده سال اخیر از طریق نوشتن کتاب، مقاله و ایراد سخنرانی‌های متعدد بر ضرورت استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی تأکید کرده است.

وی از دکتر زارعیان به عنوان استادی متواضع و در عین حال تلاشگر نام برد و گفت: تلاش‌های ایشان به عنوان عضو کمیته علمی چهار دوره گذشته همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بر اعضای خانواده بزرگ روابط‌عمومی پوشیده نیست. دکتر زارعیان در این مدت بیش از 180 مقاله با موضوع روابط عمومی الکترونیک را داوری کرده است.

تقی‌پور از رونمایی دوجلد کتاب به قلم دکتر زارعیان همزمان با برگزاری مراسم تقدیر از وی در روز 31 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: نام و موضوعات این کتاب‌ها در خبر جداگانه‌ای اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمبر یادبود و تندیس دکتر زارعیان با حضور استادان، دانشجویان و شرکت کنندگان در ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، رونمایی خواهد شد.

دبیر ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک گفت: در ادوار گذشته این همایش از پروفسور کاظم معتمدنژاد به عنوان پدر علوم ارتباطات ایران ، دکتر یونس شکرخواه ،دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی و دکتر محمد سلطانی‌فر به عنوان استادان پیشگام روابط عمومی الکترونیک تجلیل شده است.

مراسم تجلیل از مقام علمی این استاد علوم ارتباطات همزمان با برگزاری ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک 31 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

دکتر داود زارعیان، متولد 1344، متأهل و دارای دو فرزند است. وی در سال 1381 دکترای علوم ارتباطات خود را از دانشگاه علامه‌طباطبائی اخذ و هم‌اکنون مدرس دروس روابط عمومی و روزنامه نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی و سایر مؤسسات آموزش عالی دولتی و آزاد است. دکتر زارعیان از مؤسسان انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بوده و در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره این انجمن است. وی در حوزه اجرایی نیز مسئولیت‌های متعددی داشته و تقدیرنامه‌های زیادی از مقامات ارشد اجرایی دریافت کرده است.

کد خبر 132437

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز