همشهری‌آنلاین: ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بیش از ۵۰۰ نفر از استادان و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور، روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

امیرعباس تقی‌پور، دبیر ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب گفت: در مراسم آغازین این همایش، پیام‌های جداگانه ریچارد لینینگ، رییس انجمن جهانی روابط عمومی و پروفسور یحیی کمالی‌پور، رییس انجمن جهانی ارتباطات قرائت خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دکتر رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این همایش سخنرانی خواهد کرد افزود: روابط‌عمومی‌ها بدون بکارگیری ابزار و تکنولوژی‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، قادر به ایفای وظایف و مسؤولیت‌هایشان نخواهند بود.

دبیر ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان اینکه در این همایش از مقام علمی دکتر داود زارعیان، استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال 90 تقدیر خواهد شد افزود: در این روز از دو جلد کتاب ایشان با عناوین صفحه اول و روابط‌عمومی همراه و همچنین از تمبر یادبود و تندیس استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک، رونمایی خواهد شد.

او همچنین اسامی استادان و عناوین مقالات آن‌ها را که در روز همایش ارائه خواهد شد اینچنین اعلام کرد: دکتر محمد کرم‌پور با عنوان ذینفعان روابط‌عمومی الکترونیک، دکتر سعید رضا عاملی با مقاله روابط عمومی مؤثر و کوتاه سازی مسیر توسعه و پیشرفت: نگرش‌ها، ظرفیت‌ها و فرایندها، دکتر حسن بشیر با مقاله روابط‌عمومی الکترونیک: تعامل کلام و تصویر در بازنمایی شیوه‌های نقادی، شفاف‌سازی و پاسخگویی، دکتر داود زارعیان با مقاله روابط‌عمومی همراه، حمید شکری خانقاه با مقاله تفکر مهندسی و استراتژی ارتباطی در روابط‌عمومی الکترونیک، مهندس فرید روایی با مقاله روابط‌عمومی الکترونیک اجتماعی، دکتر حسین امامی با مقاله روابط‌عمومی با طعم وب2 و جواد افتاده با مقاله روابط‌عمومی ویروسی.

تقی‌پور با شاره به اینکه سه برگزیده مقالات برتر این دوره از همایش، ضمن ارائه مقالات خود مورد تقدیر قرار خواهند گرفت گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده مقاله Smart phones و نقش ابزارهای هوشمند در روابط عمومی الکترونیک نوشته علی اسماعیل زاده، مقاله روابط عمومی مشترک- PRP- نوشته علی حیدری و مقاله روابط عمومی، شبکه اجتماعی نوشته مشترک روشنک رضائی و فروغ رستگارمهر به ترتیب به عنوان مقالات برتر این دوره معرفی شده‌اند.

وی از همه متخصصان و دانشجویانی که به فراخوان دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک پاسخ مثبت داده و زمینه رقابتی شدن آن‌را فراهم کردند تشکر کرد.

دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان اینکه برگزاری چنین گردهم‌آیی‌هایی بهترین فرصت برای بررسی چالش‌های موجود بر سر راه توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی است ادامه داد: دکتر حمید ضیایی‌پرور در ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک مسؤولیت برگزاری پانل راهبردهای استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک را بر عهده خواهد داشت.

تقی‌پور با اشاره به ضرورت آشنایی مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف با قابلیت‌های روابط‌عمومی الکترونیک و راه‌حل‌هایی که روابط‌عمومی برای کاهش و حل مسائل سازمانی ارائه می‌دهد گفت: سنت دبیرخانه دائمی همایش این است که با شناسایی مدیرانی که حامی توسعه روابط‌عمومی الکترونیک هستند تجلیل کند و بر همین اساس در این همایش از از حسین هاشمی، استاندار هرمزگان به عنوان مدیر حامی توسعه روابط عمومی الکترونیک تجلیل می شود.

وی در پایان از نمایندگان استانی دبیرخانه همایش، سازمان‌ها و مؤسسات و بویژه رسانه‌های حامی، که در باشکوه‌تر برگزار شدن ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با دبیرخانه همایش همکاری کردند تشکر و اظهار امیدواری کرد نتایج تلاش‌های یکساله همکارانش در دبیرخانه، به توسعه بیش از پیش ادبیات و فرهنگ روابط‌عمومی الکترونیک در کشور بیانجامد.

ستاد خبری ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

کد خبر 135450
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز