همشهری‌آنلاین: مراسم گرامیداشت بیستمین سال تأسیس انجمن روابط ‌عمومی ایران با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌‌عمومی برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های متخصصان روابط‌عمومی به همراه بازماندگان اعضای درگذشته انجمن نیز حضور داشتند از پروفسور کاظم معتمدنژاد، دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر حسینعلی افخمی، دکتر هوشنگ عباس زاده و استاد علی میرسعید قاضی به عنوان چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی ایران و به پاس سال ها تلاش‌شان در تولید و گسترش فن و هنر روابط‌عمومی تقدیر شد.

همچنین لوح تقدیر و یادمان بیستمین سال تأسیس انجمن روابط‌عمومی ایران به بازماندگان اعضای درگذشته انجمن اهداء شد. شرکت‌کنندگان سلامتی دکتر هوشنگ عباس‌زاده که بدلیل بیماری نتوانسته بود در مراسم حاضر شود را از درگاه حضرت حق مسئلت کردند.

more  گزارش تصویری فارس

گفتنی است دکتر یونس شکرخواه و دکتر محمد سلطانی‌فر از اساتید علوم ارتباطات به همراه مهندس قربانعلی تنگشیر به نمایندگی از انجمن متخصصان روابط‌عمومی و اکبر نعمت‌اللهی معاون ارتباطات فرهنگی و بین‌الملل خانه هنرمندان، اعضای هیئت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران را در اهدای الواح تقدیر و هدایا همراهی می‌کردند.

اساس این گزارش در این مراسم بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران نیز توسط جواد قاسمی، رئیس انجمن قرائت شد.

در این بیانیه با تشریح تاریخچه فعالیت‌های انجمن بر لزوم صیانت از آرمان های روابط عمومی و مسؤولیت های آن در پاسخگویی به پرسش‌هاو مطالبات قانونی مردم ، رعایت حقوق آنان در دسترسی به هنگام به اطلاعات و آگاهی‌های مورد نیازشان، و همکاری فعال با رسانه های جمعی و نهادهای مدنی درمسیر اطلاع رسانی صادقانه و اعتمادسازی با مخاطبان تأکید شده بود.

همچنین علاوه بر میرزابابا مطهری‌نژاد عضو هیئت مدیره انجمن و مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان، هر یک از چهره‌های ماندگار به بیان سخنانی در باب اهمیت روابط‌عمومی و لزوم توجه مدیران ارشد کشور و سازمان‌ها به راه‌حل‌هایی که این دانش برای حل مشکلات کشور ارائه می‌دهد پرداختند.

این گزارش حاکیست که در این مراسم غلامرضا کاظمی دینان رئیس دوره پیشین انجمن به همراه دکتر فرشاد فخیمی مدیر روابط عمومی بانک شهر و قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی با اهدای تاج گل و پیام بیستمین سال تأسیس انجمن را تبریک گفته بودند.

این مراسم با مشارکت خانه هنرمندان،انتشارات علمی و فرهنگی و بانک شهر برگزار شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز