همشهری‌آنلاین: دبیر هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اعضای کمیته علمی این همایش را معرفی کرد.

اعضای کمیته علمی هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند

به گزارش کمیته همایش روابط عمومی الکترونیک امیر عباس تقی‌پور از دکتر محمد سلطانی‌فر به عنوان رئیس، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور به عنوان اعضای کمیته علمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک نام برد.

دبیر هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اضافه کرد: اساتید برجسته‌ای چون، پروفسور یحیی کمالی‌پور، پروفسور کاظم معتمدنژاد و استاد میرسعید قاضی همواره مشوق و راهنمای این حرکت مؤثر بوده‌اند و در این دوره نیز از مشورت و راهنمائی‌های ایشان استفاده خواهیم کرد.

تقی‌پور ادامه داد: در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک، معرفی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این همایش همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط‌عمومی در اردیبهشت ماه 91 برگزار خواهد شد افزود: نحوه برگزاری این همایش با نوآوری‌هایی نسبت به دوره‌های پیشین، همراه خواهد بود.

تقی‌پور با اعلام اینکه بزودی محور مقالات و نحوه شرکت علاقمندان در همایش اعلام خواهد شد گفت: گروهی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در برگزاری این همایش، دبیرخانه را همراهی می‌کنند.

گفتنی است دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال 83 و با هدف آشنا کردن فعالان روابط‌عمومی با تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و اطلاعات، کار خود را آغاز و تا کنون علاوه بر برگزاری همایش‌های سالانه، نسبت به برگزاری کارگاه‌های عملی، چاپ و توزیع کتاب، مدیریت سایت روابط‌عمومی الکترونیک، معرفی چهره‌های مستعد و جوان به جامعه ارتباطی کشور و همچنین تقدیر از اساتید پیشگام در این حوزه، اقدام کرده است.

کد خبر 156725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز