همشهری‌آنلاین: رییس کمیته علمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، نتیجه بررسی مقالات بخش فراخوان هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک را اعلام کرد.

به گزارش ستاد خبری همایش دکتر محمد سلطانی‌فر با سپاس از تمامی متخصصانی که به فراخوان مقاله هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک پاسخ مثبت دادند، گفت: با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده، کمیته علمی مقاله‌ای را حایز شرایط جهت کسب رتبه اول ندانست.

وی ادامه داد: کمیته علمی همایش مقاله «لزوم استفاده از سامانه واقعیت مجازی در روابط‌عمومی الکترونیک» نوشته «سید مرتضی علم‌الهدی» و مقاله «کاربرد گرافیک اطلاع‌رسان و خبری در حوزه روابط‌عمومی شبکه بانکی» نوشته مشترک «دکتر امیرمسعود امیرمظاهری و مریم سلیمی» را به ترتیب به عنوان مقالات دوم و سوم انتخاب و همچین مقاله «درگاه‌ها و دریچه‌های عددی شهر تهران: نگاهی بر توسعه پرتال‌های شهری» نوشته «علی اسماعیل‌زاده» را شایسته تقدیر دانست.

وی افزود: نویسندگان مقالات برتر از فرصت ارائه مقاله در روز برگزاری همایش برخوردار خواهند بود و دبیرخانه همایش نیز از آنان تقدیر خواهد کرد.

سلطانی‌فر ضمن ابراز خرسندی از دریافت حدود 180 مقاله که توسط دانشجویان و متخصصان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات در طول برگزاری دوره‌های مختلف این همایش به دبیرخانه ارسال گردیده، اظهار امیدواری نمود این تولید محتوا بتواند باعث رشد و توسعه بیش از پیش علم روابط‌عمومی در کشور شود.

او افزود: متناسب با سابقه برگزاری همایش، انتظار می رود کیفیت مقالات نیز ارتقای مناسبی داشته باشد.

دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌باشند.

هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های صنعتی و نهادهای بخش عمومی روز 25 اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به وب‌سایت دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک به نشانی www.eprcenter.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌ 88922782 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 169188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز