همشهری‌آنلاین: اسامی نویسندگان و عناوین مقالات برتر بخش فراخوان ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک دکتر محمد سلطانی‌فر رییس کمیته علمی همایش مذکور با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعات پایانی روز 15 اردیبهشت ماه، جمع‌بندی نهایی امتیازات مقالات دریافتی به پایان رسید و مطابق سنت دبیرخانه همایش سه برگزیده بخش فراخوان مقالات مشخص شدند.

وی با تشکر از همه متخصصان و دانشجویانی که به فراخوان دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک پاسخ مثبت دادند گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده مقاله Smart phones و نقش ابزارهای هوشمند در روابط عمومی الکترونیک نوشته علی اسماعیل‌زاده، مقاله روابط عمومی مشترک PRP نوشته علی حیدری و مقاله روابط عمومی، شبکه اجتماعی نوشته مشترک روشنک رضائی و فروغ رستگارمهر به ترتیب به عنوان مقالات برتر این دوره معرفی می‌شوند.

دکتر سلطانی‌فر با اعلام اینکه تجربه شش دوره اعلام فراخوان همایش روابط عمومی الکترونیک تتایج بسیار مثبتی داشته است گفت: دریافت بیش از 150 مقاله از علاقمندان اقصی نقاط کشور که به تولید محتوا پرداخته‌اند دستاورد بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: تعدادی از برگزیدگان ادوار گذشته این همایش در حال حاضر در ردیف فعال‌ترین اساتید و دانشجویان حوزه روابط‌عمومی الکترونیک محسوب شده و عملاً به الگویی مناسب برای جوانان علاقمند تبدیل شده‌اند.

رییس کمیته علمی ششمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک با اعلام اینکه برگزیدگان مقالات از فرصت ارائه مقاله خود در روز همایش برخوردار هستند گفت: دبیرخانه همایش از ایشان تجلیل خواهد کرد.

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک سه روز پس از گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور31 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

تا کنون بیش از 20 وزارتخانه، سازمان و مؤسسه فرهنگی و مطبوعاتی از برگزاری این همایش اعلام حمایت کرده اند. اطلاعات مربوط به چگونگی حضور در این همایش در سایت www.eprcenter.ir موجود است.

کد خبر 134304
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز