همشهری‌آنلاین: رییس انجمن روابط عمومی ایران گفت: ارتباط رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید علمی باشد زیرا تعامل هیاتی نمی‌تواند پایدار باشد.

غلامرضا کاظمی‌دینان

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاظمی‌دینان در جمع خبرنگاران و در حاشیه ششمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها اظهار کرد: سازمانی که دارای روابط عمومی نیست‌، نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

وی افزود: بدون وجود روابط عمومی نتایج حاصل شده در سازمان‌ها به شکل صوری است و همانند بنایی که پایه‌های آن محکم نشده، خیلی زود فرومی‌پاشد.

رییس انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: آگاهی مدیران نسبت به جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان‌ها می‌تواند پایداری یک سازمان را دربرداشته باشد.

وی درباره تعامل روابط عمومی با رسانه‌ها اظهار کرد: روابط عمومی می‌تواند از رسانه به عنوان ابزاری برای رساندن اخبار خود به افکار عمومی استفاده کند.

کاظمی‌دینان با نادرست خواندن تعامل هیاتی میان روابط عمومی و رسانه‌ها تصریح کرد:‌ برخی از روابط عمومی‌ها این تصور را دارند که رسانه‌ها باید به عنوان تریبون در خدمت آن‌ها قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که یک روابط عمومی متخصص هیچ گاه تحت تاثیر افکار نامربوط قرار نمی‌گیرد گفت: از توانمندی روابط عمومی است که بتواند مدیریت سازمان را مدیریت کرده و او را قانع کند.

کد خبر 120456
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز