گروه دانش و سلامت: مرکز آموزش و پژوهش مؤسسه همشهری طی روزهای 9 و 10 تیر نخستین کارگاه آموزشی چشم‌اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی را با حضور 8 تن از استادان برجسته ارتباطات برگزار می‌کند

با گسترش و توسعه روزافزون فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی، نیاز سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به استفاده از این فناوری‌ها نیز افزایش یافته است. مدیریت این ابزارها برای انجام ماموریت‌های روابط‌عمومی، بی‌شک تجربه‌های جدیدتری را می‌طلبد.

این در حالی است که باید اذعان کرد سطح معلومات و مهارت‌های کارکنان و کارشناسان شاغل در بخش‌های مختلف روابط عمومی به موازات این تحولات ارتقا نیافته است. اکنون مرکز آموزش و پژوهش مؤسسه همشهری با همکاری روابط عمومی و انتشارات این مؤسسه اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی آموزش روابط‌عمومی کرده است.

این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود. کارگاه آموزشی چشم‌اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی، ویژه مدیران و کارشناسان شاغل در واحد روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها تدارک دیده شده و حضور در آن از طریق ثبت‌نام امکان‌پذیر شده است.

به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان‌دوره از سوی مرکز آموزش و پژوهش مؤسسه همشهری اعطا می‌شود که شامل 20 ساعت آموزش است.

استادان و مدرسان این کارگاه دو روزه عبارتند از: امیرهوشنگ عباس زاده، شهیندخت خوارزمی، داوود زارعیان، احمد یحیایی ایله‌ای، محمد سلطانی فر، یونس شکرخواه، حمید ضیایی‌پرور و علی اصغر محکی.

محل برگزاری این کارگاه، سالن پویش مؤسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی واقع در خیابان نهم ایرانشناسی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.hamshahritraining.ir مراجعه کنند

کد خبر 110634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز