همشهری‌آنلاین: کتاب برنامه‌ریزی ارتباطی راهبردی در روابط عمومی تالیف حمید شکری خانقاه، ازسوی دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و انتشارات سیمای شرق منتشر شد

به گزارش وبلاگ روابط عمومی الکترونیک و مدیریت ارتباطات، طراحی مهندسی و برنامه‌ریزی استراتژیک ارتباطی در روابط عمومی هر شرکت، سازمان و وزارتخانه‌ای این امکان را فراهم می‌کند که تصویری ازچشم انداز ماموریت‌ها، رسالت و اهداف ارتباطی سازمان را پیش روی داشته باشیم.

تدوین استراتژی ارتباطی در روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، نیازمند یک بازمهندسی ارتباطی با رویکرد استراتژیک است.

روابط عمومی پویا و کارآمد، روابط عمومی است که بتواند برای حل مشکلات سازمان، برنامه ارتباطی منطقی و مطرح ارائه کند و کتاب برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی با رویکرد حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان در چهارفصل ارائه شده است.

در فصل نخست تعاریف روابط عمومی از دیدگاه های مختلف مطرح شده است، در فصل دوم به توصیف انواع برنامه‌ریزی پرداخته شده و در فصل سوم نیز که اساس اصلی کتاب است گام های راهبردی در برنامه‌ریزی روابط عمومی ارائه شده است.

در فصل چهارم با توجه به اهمیت موضوع، شیوه تدوین برنامه ارتباطی راهبردی چند نمونه برنامه برای مطالعه بیشتر برای تمام افراد علاقمند و همچنین محققان و پژوهشگرانی که در این حیطه بررسی و مطالعه می‌کنند ارائه شده است.

این کتاب به قیمت ۵۸۰۰۰ ریال عرضه شده است. علاقمندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره ۸۸۹۲۲۷۸۲ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 109072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز