گروه حوادث: با کشف 400 عدد شاه کلید از باندی که اعضای آن را 3 مرد و یک زن تشکیل می‌دادند، راز سرقت شبانه از خانه‌ها و مغازه های ورامین فاش شد.

اواخر آذرماه پس از آن‌که ماجرای سرقت شبانه از مغازه‌ای در ورامین به پلیس این شهرستان گزارش شد، ماموران با حضور در محل، جست و جو برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد سارقان به‌راحتی وارد مغازه شده و پس از سرقت گاوصندوق مغازه اقدام به فرار کرده‌اند و ماموران احتمال دادند سارقان از قبل با این مغازه آشنایی داشته‌اند، به این ترتیب شناسایی افرادی که به این مغازه رفت و آمد داشتند در دستور کار قرار گرفت.

در بازجویی‌های تخصصی، کارآگاهان به چند مرد و یک زن- که مالک مغازه مدعی بود هر روز به بهانه‌ای به مغازه می‌آمده و رفتارهای عجیبی داشته‌اند- مشکوک شدند و محل زندگی آنها را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

در بررسی‌های بیشتر بود که ماموران متوجه شدند این افراد نیمه‌شب‌ها برای سرقت خودرو یا دستبرد به خانه‌ها و مغازه‌ها از خانه خود خارج می‌شوند و پس از ارتکاب سرقت، اموال مسروقه را به محل دیگری منتقل می‌کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات، بازپرس پرونده دستور دستگیری سارقان را صادر کرد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پا به مخفیگاه آنان گذاشته و متهمان را دستگیر کردند.

400 شاه کلید

سرهنگ احمد قاسم خانی رئیس پلیس ورامین با بیان این خبر گفت:  در حالی که اعضای این باند پس از دستگیری ارتکاب هر گونه سرقت را انکار می‌کردند، با کشف 400 شاه‌کلید در مخفیگاه آنها مشخص شد اعضای باند تاکنون دست به سرقت‌های زیادی در ورامین زده اند.

به گفته سرهنگ قاسم‌خانی، متهمان هم اکنون در بازداشتگاه پلیس به سر می برند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر 12604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز