شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۵
۰ نفر

گروه ورزشی: انگار علی دایی در پرسپولیس روزهای تازه‌ای را شروع کرده است.

 او در روز معارفه خود وعده داده بود که تغییر کرده است. تصمیمات سرمربی جدید پرسپولیس اما به خوبی ادعای دایی را تایید می‌کند؛ آنجا که وی ترجیح می‌دهد برخلاف اختلافات گذشته‌اش با شیث رضایی این بازیکن را به عنوان یار ثابت وارد زمین کند و حتی بازوبند کاپیتانی تیم خود را به او بسپارد.

پرسپولیس در اولین حضور علی دایی به عنوان سرمربی این تیم مقابل تیم حتا از امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی که پنجشنبه‌شب در امارات برگزار شد، پرسپولیس با تک‌گل محمد پروین در دقیقه 60 به پیروزی دست یافت. این در حالی بود که ابراهیم قاسمپور، سرمربی نام‌آشنای ایرانی روی نیمکت سرمربیگری حتا نشسته بود.

 آشتی‌کنان خوردبین و دایی در امارات

اختلافات بین محمود خوردبین و علی دایی با برپایی مراسمی در امارات برطرف شد. در پی اتفاقات چند روز اخیر و مشکلاتی که بین علی دایی و محمود خوردبین به وجود آمده بود، این دو چهارشنبه‌شب در مراسم شام با یکدیگر روبوسی کرده و به اختلافات پایان دادند.

خوردبین ساعت 20 چهارشنبه راهی امارات شده بود و پس از رسیدن به دبی با کادر فنی دیدار کرد. در همین حال آخرین اخبار از سرمربی کنار گذاشته پرسپولیس حاکی از آن است که زلاتکو کرانچار روز پنجشنبه حقوق دو ماه گذشته خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد. کرانچار قرار است روز دوشنبه مابقی طلب خود را از باشگاه پرسپولیس بابت فسخ قراردادش دریافت کرده و روز سه‌شنبه ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

آخرین اخبار از پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس که‌پس از بازی با تیم حتا روز گذشته ریکاوری کردند و پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف حتای دبی رفته بودند در تمرینات امروز نیز برای انجام ‌بازی خود را آماده کردند. تمرین این تیم راس ساعت 10:30 آغاز شد. بازیکنانی که در بازی پنجشنبه بیشتر از
45 دقیقه بازی کرده بودند همراه با محمدرضا مولایی مربی بدنساز 30 دقیقه به دویدن پرداختند. در تمرینات دیروز بیشتر روی سانتر از جناحین کار شد.

بازیکنان در سه گروه سبز، سفید و زرد کارهای تاکتیکی و تمرینی انجام دادند. مهدی شیری همچنان زیرنظر دکتر زرینه پزشک تیم تمرین می‌کرد و کریم باقری نیز از کنار زمین، نظاره‌گر تمرینات بود. تیم پرسپولیس که برای برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری چند بازی آماده‌سازی راهی امارات شده است در دومین دیدار خود روز یکشنبه به مصاف تیم الریان قطر خواهد رفت.

استقلال به مصاف تیم ملی امید می‌رود

استقلال روز دوشنبه به مصاف تیم ملی امید خواهد رفت. اردوی تیم ملی امید از امروز در کمپ تیم‌های ملی شروع خواهد شد و آنها در اولین دیدار دوستانه خود با استقلال روبه‌رو خواهند شد. این دیدار ساعت 15 روز دوشنبه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. استقلالی‌ها در اولین دیدار دوستانه خود در تعطیلی لیگ با 5 گل الوصل امارات را شکست دادند. صمد مرفاوی حالا قصد دارد بازیکنان خود را در بازی با تیم امید مورد آزمایش قرار بدهد.

یوسفی و کوشکی در تمرین استقلال

پزشک استقلال آخرین وضعیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد. فیزیوتراپیست استقلال با اشاره به حضور 25دقیقه‌ای امید روانخواه در دیدار با استقلال الوصل گفت: «خوشبختانه شرایط او رضایتبخش است و به آمادگی خواهد رسید. وی در مورد محسن یوسفی گفت: «او می‌تواند از روز شنبه آینده در تمرینات استقلال حضور یابد.» پزشک استقلال در مورد وضعیت کیانوش رحمتی نیز اظهار داشت: «تورم پیش‌آمده در مچ پای این بازیکن برطرف شده و رحمتی برای تمرینات مشکلی ندارد.» وی گفت: «بیژن کوشکی نیز مراحل پایانی فیزیوتراپی را می‌گذراند و نهایتا پس از یک هفته تمرینات خود را در زمین چمن دنبال خواهد کرد.»

کد خبر 98521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز